W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Inspektor ochrony danych osobowych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie unieważnienia
Uzasadnienie unieważnienia nabór unieważniono z powodu zmian organizacyjnych
Szczegóły
Stanowisko Inspektor ochrony danych osobowych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status unieważnione

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/


poszukuje kandydatów na stanowisko:



inspektora ochrony danych osobowych

w wymiarze pełnym


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • zapewnienie/nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych, w tym sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami;

  • opracowywanie oraz aktualizacja wewnętrznych procedur oraz dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych;

  • aktualizacja oraz bieżący nadzór nad dokumentacją wymaganą przez ustawę oraz przepisy wykonawcze, w tym dokumentacją opisującą sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych;

  • prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych;

  • zgłaszanie zbiorów danych oraz zmian w nich zachodzących do rejestracji GIODO;

  • szkolenie/aktualizowanie wiedzy osób przetwarzających dane osobowe w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych;

  • podejmowanie działań w przypadku naruszeń w zakresie ochrony danych osobowych;

  • opiniowanie umów w zakresie ochrony danych osobowych

  • współpraca z organem nadzorczym GIODO

  • pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych

  • udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowych

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe preferowane ukończone studia prawnicze;

  • co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie bezpieczeństwa informacji;

  • znajomość ustaw, przepisów i norm prawa w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,

  • bardzo dobra znajomość standardowego pakietu biurowego

  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne;

  • kreatywność, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;

  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;

  • niekaralność za przestępstwo umyślne.


Dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe lub kurs/szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych lub Administratora Danych Osobowych.



Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • samodzielne stanowisko pracy

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji

  • stałe godziny pracy

  • miłą i koleżeńską atmosferę

  • pracę w znanej na rynku firmie



Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań) w terminie do 30 sierpnia 2017 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl



Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.).





Powiadom znajomego