W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy administrator ds. zasobu gminnego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Wybrane kandydatki spełniły dodatkowe kryterium określone w ogłoszeniu. Zdaniem Komisji rekrutacyjnej zatrudnienie w/w osób rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków na stanowisku, o które się ubiegały.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy administrator ds. zasobu gminnego
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY ADMINISTRATOR
ds. zasobu gminnego


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości, w tym m.in.:
    • prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości;
    • przeprowadzanie wizji w lokalach;
    • przyjmowanie wszelkich uwag, interwencji mieszkańców i użytkowników podległych nieruchomości oraz przygotowywanie odpowiedzi i wyjaśnień;
  • Kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania terenów zielonych, utrzymania porządku, czystości i zabezpieczenia skutków gołoledzi, dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji, itp.;
  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na:
    • wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
    • przygotowywaniu zawiadomień dotyczących wysokości opłat i zmian mających wpływ na wysokość czynszu lub opłat niezależnych w lokalach mieszkalnych,
    • przygotowaniu informacji o stanie konta;
  • Wykonywanie obowiązków administracyjnych związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości,
  • Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych, informowanie właściwych organów o występujących zaległościach czynszowych w okresie korzystania z dodatku mieszkaniowego;
  • Dostarczanie korespondencji mieszkańcom nieruchomości w sprawach indywidualnych.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie – preferowane wyższe o kierunku administracyjnym lub pokrewne
  • podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.

Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności,
  • znajomość zagadnień z zakresu administrowania nieruchomościami.

W przypadku spełnienia wymagań dodatkowych możliwość zatrudnienia na stanowisku administratora.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w gronie specjalistów.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 19 stycznia 2017 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego