Inspektor ds. technicznych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie unieważnienia | Nie dokonano wyboru żadnego kandydata. |
---|
Stanowisko | Inspektor ds. technicznych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | unieważnione |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Inspektor ds. technicznych
Inspektor ds. technicznych
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
- Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
- Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych
- Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
- Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
- Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
- Uczestnictwo przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali, budynków wraz ze sporządzeniem protokołu stanu technicznego
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie o kierunku budownictwo ogólne oraz 3 – letnie doświadczenie lub
- Wykształcenie wyższe ogólnobudowlane i rok pracy
- Dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania
- Bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
- Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole.
W przypadku braku wymaganego doświadczenia możliwość zatrudnienia na stanowisku referenta.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Samodzielne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stałe godziny pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę
- Pracę w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 12 września 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.