W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Inspektor w Dziale Egzekucji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydaci spełnili wymagania określone w ogłoszeniu; dodatkowym atutem wybranych osób jest doświadczenie w zakresie windykacji na podobnym stanowisku pracy.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor w Dziale Egzekucji
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

INSPEKTORA
w Dziale Egzekucji

miejsce pracy: Bydgoszcz


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • realizowanie procesów automatycznego generowania korespondencji windykacyjnej do dłużników, zgodnie z przygotowanym w tym zakresie schematem, a także przygotowywanie danych do umieszczania informacji w rejestrze dłużników BIG
  • przygotowywanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym na potrzeby realizowanych przez dział zadań
  • realizacja całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności dotyczących garaży, terenów, powierzchni reklamowych, ogrodów itp.
  • obsługa bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
  • prowadzenie wymaganych ewidencji podejmowanych działań
  • wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym
  • ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie bieżąco prowadzonych spraw.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe; preferowane ekonomiczne lub o podobnym profilu
  • minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera i pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • dokładność, staranność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność analitycznego myślenia.

Mile widziane doświadczenie w zakresie windykacji należności.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w dużej, stabilnej organizacji
  • stałe godziny pracy
  • szkolenia
  • pracę w profesjonalnym zespole.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 13 maja 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego