W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy administrator ds. zasobu gminnego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru omisja oceniając m.in.predyspozycje psychofizyczne oraz doświadczenie w pracy z bezpośrednim klientem uznała wybraną osobę za najlepszą kandydatkę na przedmiotowe stanowisko
Szczegóły
Stanowisko Młodszy administrator ds. zasobu gminnego
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY ADMINISTRATOR
ds. zasobu gminnego


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości, w tym m.in.:
    • prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości;
    • przeprowadzanie wizji w lokalach;
    • przyjmowanie wszelkich uwag, interwencji mieszkańców i użytkowników podległych     nieruchomości oraz przygotowywanie odpowiedzi i wyjaśnień;
  • Kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania terenów zielonych, utrzymania porządku, czystości i zabezpieczenia skutków gołoledzi, dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji, itp.;
  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na:
    • wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
    • przygotowywaniu zawiadomień dotyczących wysokości opłat i zmian mających wpływ na wysokość czynszu lub opłat niezależnych w lokalach mieszkalnych,
    • przygotowaniu informacji o stanie konta;
  • Wykonywanie obowiązków administracyjnych związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości,
  • Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych, informowanie właściwych organów o występujących zaległościach czynszowych w okresie korzystania z dodatku mieszkaniowego;
  • Dostarczanie korespondencji mieszkańcom nieruchomości w sprawach indywidualnych.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
  • podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności, znajomość zagadnień z zakresu administrowania nieruchomościami.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w gronie specjalistów.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 18 kwietnia 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego