Młodszy administrator
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełniła kryteria określone w ogłoszeniu o naborze, wykazała się wiedzą teoretyczną oraz umiejętnościami praktycznymi wymaganymi na stanowisku młodszego administratora w stopniu rokującym prawidłowe wywiązywanie się z powierzonych obowiązków. |
---|
Stanowisko | Młodszy administrator |
---|---|
Miejsce pracy | Rejon Wspólnot Mieszkaniowych |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM”
Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami.
Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia
się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się
warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
· Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
· Kontakt z zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali; przyjmowanie wszelkich uwag i przekazywanie ich do właściwych służb celem realizacji lub przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji.
· Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
· Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, w tym:
- informowanie właścicieli lokali w wymaganym przez prawo zakresie o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,
- monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu oraz podejmowanie czynności przed windykacyjnych zgodnie z instrukcją,
- prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie harmonogramów zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowywanie i wysyłanie kompletu dokumentów przed zebraniem sprawozdawczo-wyborczym do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych,
· Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
· Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
· Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
· Potwierdzanie faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
· Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych,
· Dostarczanie korespondencji współwłaścicielom nieruchomości oraz użytkownikom części wspólnych nieruchomości w sprawach indywidualnych.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
· znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
· umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
· umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
· dyspozycyjność,
· bardzo dobra organizacja pracy własnej,
· umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności.
Oferujemy:
· atrakcyjne wynagrodzenie
· stałe godziny pracy
· miłą i koleżeńską atmosferę
· pracę w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 8 lutego 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. )
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
MŁODSZY ADMINISTRATOR
do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Do głównych zadań pracownika
zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
· Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
· Kontakt z zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali; przyjmowanie wszelkich uwag i przekazywanie ich do właściwych służb celem realizacji lub przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji.
· Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
· Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, w tym:
- informowanie właścicieli lokali w wymaganym przez prawo zakresie o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,
- monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu oraz podejmowanie czynności przed windykacyjnych zgodnie z instrukcją,
- prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie harmonogramów zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowywanie i wysyłanie kompletu dokumentów przed zebraniem sprawozdawczo-wyborczym do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych,
· Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
· Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
· Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
· Potwierdzanie faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
· Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych,
· Dostarczanie korespondencji współwłaścicielom nieruchomości oraz użytkownikom części wspólnych nieruchomości w sprawach indywidualnych.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
· znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
· umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
· umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
· dyspozycyjność,
· bardzo dobra organizacja pracy własnej,
· umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności.
Oferujemy:
· atrakcyjne wynagrodzenie
· stałe godziny pracy
· miłą i koleżeńską atmosferę
· pracę w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 8 lutego 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. )
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.