W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy administrator

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Wybrana kandydatka spełniła kryteria określone w ogłoszeniu o naborze, wykazała się wiedzą teoretyczną oraz umiejętnościami praktycznymi wymaganymi na stanowisku młodszego administratora w stopniu rokującym prawidłowe wywiązywanie się z powierzonych obowiązków.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy administrator
Miejsce pracy Rejon Wspólnot Mieszkaniowych
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
 
poszukuje kandydatów na stanowisko:
 
MŁODSZY ADMINISTRATOR 
do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych 
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

· Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
· Kontakt z zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali; przyjmowanie wszelkich uwag i przekazywanie ich do właściwych służb celem realizacji lub przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji.
· Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
· Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
 Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, w tym:
- informowanie właścicieli lokali w wymaganym przez prawo zakresie o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,
- monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu oraz podejmowanie czynności przed windykacyjnych zgodnie z instrukcją,
- prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie harmonogramów zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowywanie i wysyłanie kompletu dokumentów przed zebraniem sprawozdawczo-wyborczym do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych,
· Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
· Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
· Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
· Potwierdzanie faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
· Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych,
· Dostarczanie korespondencji współwłaścicielom nieruchomości oraz użytkownikom części wspólnych nieruchomości w sprawach indywidualnych.
 
 
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
· znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
· umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
· umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
· dyspozycyjność,
· bardzo dobra organizacja pracy własnej,
· umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności.
 
Oferujemy:
· atrakcyjne wynagrodzenie
· stałe godziny pracy
· miłą i koleżeńską atmosferę
· pracę w gronie specjalistów.
 
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 8 lutego 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
 
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. )
 
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
 
 
 

Powiadom znajomego