W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Inspektor w Dziale Mieszkaniowym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu, wykazała się wiedzą oraz umiejętnościami niezbędnymi do prawidłowego wykonywania obowiązków na powierzonym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor w Dziale Mieszkaniowym
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor w Dziale Mieszkaniowym
Umowa na czas zastępstwa
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
·         prowadzenie spraw związanych z dobrowolną zamianą mieszkań;
·         przyjmowanie wniosków osób zainteresowanych zamianą, kojarzenie ofert;
·          przygotowywanie warunków zamiany oraz umów przejęcia długu oraz porozumień pomiędzy najemcami;
·         zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych;
·         współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie powierzonych zadań;
·         prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów;
·         współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z innymi komórkami oraz Urzędem Miasta.
Wymagania niezbędne:
·         wykształcenie średnie preferowane administracyjne i 3 lata pracy lub
·         wykształcenie wyższe preferowane administracyjne i 1 rok pracy;
·         biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
·         kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
·         sprawna organizacja pracy;
·         samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
·         umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa;
·         posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
 
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów:
·         Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego;
·         z zakresu prawa administracyjnego.
 
 
Oferujemy:
·         zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa
·         wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
·         stałe godziny pracy
·         miłą i koleżeńską atmosferę
·         pracę w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i ewentualnie okresy zatrudnienia) należy składać w terminie                do dnia 24 lipca 2015 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy                         ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a, przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. )

Powiadom znajomego