Inspektor w Dziale Mieszkaniowym
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu, wykazała się wiedzą oraz umiejętnościami niezbędnymi do prawidłowego wykonywania obowiązków na powierzonym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Inspektor w Dziale Mieszkaniowym |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM”
Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia
specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się
elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się
warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor w Dziale Mieszkaniowym
Umowa na czas zastępstwa
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
· prowadzenie spraw związanych z dobrowolną zamianą mieszkań;
· przyjmowanie wniosków osób zainteresowanych zamianą, kojarzenie ofert;
· przygotowywanie warunków zamiany oraz umów przejęcia długu oraz porozumień pomiędzy najemcami;
· zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych;
· współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie powierzonych zadań;
· prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów;
· współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z innymi komórkami oraz Urzędem Miasta.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie średnie preferowane administracyjne i 3 lata pracy lub
· wykształcenie wyższe preferowane administracyjne i 1 rok pracy;
· biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
· kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
· sprawna organizacja pracy;
· samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
· umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa;
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów:
· Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego;
· z zakresu prawa administracyjnego.
Oferujemy:
· zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa
· wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
· stałe godziny pracy
· miłą i koleżeńską atmosferę
· pracę w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i ewentualnie okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do dnia 24 lipca 2015 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a, przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. )
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor w Dziale Mieszkaniowym
Umowa na czas zastępstwa
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
· prowadzenie spraw związanych z dobrowolną zamianą mieszkań;
· przyjmowanie wniosków osób zainteresowanych zamianą, kojarzenie ofert;
· przygotowywanie warunków zamiany oraz umów przejęcia długu oraz porozumień pomiędzy najemcami;
· zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych;
· współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie powierzonych zadań;
· prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów;
· współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z innymi komórkami oraz Urzędem Miasta.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie średnie preferowane administracyjne i 3 lata pracy lub
· wykształcenie wyższe preferowane administracyjne i 1 rok pracy;
· biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
· kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
· sprawna organizacja pracy;
· samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
· umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa;
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów:
· Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego;
· z zakresu prawa administracyjnego.
Oferujemy:
· zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa
· wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
· stałe godziny pracy
· miłą i koleżeńską atmosferę
· pracę w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i ewentualnie okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do dnia 24 lipca 2015 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a, przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. )