W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła wszystkie wymogi określone w ogłoszeniu, wykazała się aktualną wiedzą teoretyczną i praktyczną oraz doświadczeniem adekwatnym do oczekiwań stawianych na stanowisku, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Specjalista ds. przygotowania inwestycji
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalisty ds. przygotowania inwestycji

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Przygotowywanie i rozliczanie inwestycji realizowanych z budżetu Miasta
  • Przygotowywanie wniosków dotyczących zamówień publicznych na inwestycje realizowane z budżetu Miasta
  • Przygotowywanie i rozliczanie inwestycji finansowanych ze wsparciem środków krajowych i zagranicznych
  • Sporządzanie rocznych budżetów na zadania inwestycyjne i remontowe
  • Bieżące monitorowanie realizacji budżetów oraz wydatkowania środków finansowych
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu
  • Współpraca z WIM Urzędu Miasta podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • Prowadzenie rejestrów zadań inwestycyjnych i remontowych
  • Obsługa systemu informatycznego w powierzonym obszarze.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • doświadczenie minimum 4-letnie na podobnym stanowisku w zakresie:
    • przygotowywania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
    • prowadzenia pełnej sprawozdawczości w związku z projektami realizowanymi ze wsparciem środków krajowych
    • sporządzania i monitorowania realizacji budżetów inwestycyjnych i remontowych
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym znajomość środowiska office na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie pozyskiwania oraz realizacji projektów dofinansowywanych ze środków unijnych.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  • mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 20 marca 2015 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego