W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Referent ds. technicznych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła kryteria określone w ogłoszeniu w stopniu wyższym niż były wymagane, zdaniem komisji posiada najlepsze kompetencje ze wszystkich kandydatów do objęcia przedmiotowego stanowiska.
Szczegóły
Stanowisko Referent ds. technicznych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Referenta ds. technicznych

Do pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
  • Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych: robót budowlanych, stolarki okiennej i drzwiowej, pieców kaflowych oraz rejestrów potrzeb remontowych
  • Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
  • Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów oraz drobnych remontów
  • Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
  • Uczestnictwo przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali, budynków wraz ze sporządzeniem protokołu stanu technicznego
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
  • Przygotowywanie dokumentów i sporządzanie umów na roboty budowlane zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień nie objętych ustawą – Prawo zamówień publicznych
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie o kierunku budownictwo ogólne
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • umiejętność kosztorysowania
  • umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • Wykształcenie wyższe budowlane, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będą dodatkowymi atutami.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  • mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 17 grudnia 2014 r. do godz. 14:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz

z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego