Referent ds. technicznych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Kandydatka spełniła kryteria określone w ogłoszeniu w stopniu wyższym niż były wymagane, zdaniem komisji posiada najlepsze kompetencje ze wszystkich kandydatów do objęcia przedmiotowego stanowiska. |
---|
Stanowisko | Referent ds. technicznych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referenta ds. technicznych
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referenta ds. technicznych
Do pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
- Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
- Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych: robót budowlanych, stolarki okiennej i drzwiowej, pieców kaflowych oraz rejestrów potrzeb remontowych
- Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
- Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów oraz drobnych remontów
- Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
- Uczestnictwo przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali, budynków wraz ze sporządzeniem protokołu stanu technicznego
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
- Przygotowywanie dokumentów i sporządzanie umów na roboty budowlane zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień nie objętych ustawą – Prawo zamówień publicznych
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie o kierunku budownictwo ogólne
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- umiejętność kosztorysowania
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- Wykształcenie wyższe budowlane, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będą dodatkowymi atutami.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 17 grudnia 2014 r. do godz. 14:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.