Inspektor nadzoru ds. sanitarnych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Kandydat spełnił wszystkie wymogi określone w naborze na przedmiotowe stanowisko, zdaniem Komisji rekrutacyjnej był najlepszym kandydatem. |
---|
Stanowisko | Inspektor nadzoru ds. sanitarnych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektora nadzoru
ds. sanitarnych
w wymiarze ½ etatu
Inspektora nadzoru
ds. sanitarnych
w wymiarze ½ etatu
Do pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego instalacji sanitarnych wykonywanych przez firmy zewnętrzne;
- sporządzanie zakresów robót instalacji sanitarnych remontowych, inwestycyjnych;
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót instalacji sanitarnych remontowych, inwestycyjnych;
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi sanitarnymi remontowymi, inwestycyjnymi;
- rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót;
- weryfikacja kosztorysów ofertowych w zakresie instalacji sanitarnych;
- sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;
- przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót sanitarnych wymaganych prawem budowlanym;
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych – instalacji sanitarnych, w sprawach mieszczących się w kompetencjach inspektora nadzoru;
- dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce;
- współpraca z kontrahentami zewnętrznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku technicznym i 4-letni staż pracy, w tym 2 lata w nadzorze lub w wykonawstwie lub
- wykształcenie średnie o kierunku technicznym i 6-letni staż pracy, w tym 3 lata pracy w nadzorze w lub w wykonawstwie
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- umiejętność kosztorysowania,
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
- samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia,
- kopia zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności;
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 12 czerwca 2014 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Inspektor ds sanitarnych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Inspektor ds sanitarnych”
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.