W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Komisja na stanowisko młodszego administratora wybrała p. Agnieszkę Rybicką.
Zdaniem Komisji przeprowadzającej nabór, w/w kandydatka spełnia stawiane wymagania, ponadto posiada predyspozycje oraz kwalifikacje niezbędne na stanowisku, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
  • Kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali;
  • Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
  • Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, przyjmowanie uwag, zgłoszeń i interwencji mieszkańców podległych nieruchomości, przekazywanie ich do właściwych służb oraz przygotowywanie odpowiedzi wyjaśnień, informacji;
  • Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli;
  • Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych;
  • Potwierdzanie faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie - preferowane ekonomiczne
  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej;
  • dyspozycyjność.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • List motywacyjny
  • Dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 5 czerwca 2013 do godz. 12:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok.15a lub przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem: „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego