Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
Komisja na stanowisko młodszego administratora wybrała p. Agnieszkę Rybicką. Zdaniem Komisji przeprowadzającej nabór, w/w kandydatka spełnia stawiane wymagania, ponadto posiada predyspozycje oraz kwalifikacje niezbędne na stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
Wymagania niezbędne:
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 5 czerwca 2013 do godz. 12:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok.15a lub przesłać na adres:
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
- Kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali;
- Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
- Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
- Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, przyjmowanie uwag, zgłoszeń i interwencji mieszkańców podległych nieruchomości, przekazywanie ich do właściwych służb oraz przygotowywanie odpowiedzi wyjaśnień, informacji;
- Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli;
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych;
- Potwierdzanie faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie - preferowane ekonomiczne
- znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej;
- dyspozycyjność.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- List motywacyjny
- Dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 5 czerwca 2013 do godz. 12:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok.15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem: „Dział Spraw Pracowniczych”.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem: „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.