W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Specjalista do Działu Gospodarki Nieruchomościami

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji przeprowadzającej nabór w/w kandydat spełnił stawiane wymagania, ponadto posiada predyspozycje oraz kwalifikacje niezbędne na stanowisku, o które się ubiegał.
Szczegóły
Stanowisko Specjalista do Działu Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz
poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalisty
do Działu Gospodarki Nieruchomościami


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji inwentaryzacyjnej nieruchomości
  • współpraca i prowadzenie korespondencji z rzeczoznawcami w sprawie realizacji umów na sporządzanie inwentaryzacji i wyceny nieruchomości
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi oraz właścicielami i najemcami lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie realizacji inwentaryzacji i prostowania udziałów
  • współpraca z notariuszami i Wydziałem Mienia i Geodezji Urzędu Miasta w zakresie prostowania udziałów współwłaścicielom nieruchomości w częściach wspólnych.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
  • posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości, pośrednika w obrocie nieruchomościami lub rzeczoznawcy majątkowego
  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej
  • dyspozycyjność.
Doświadczenie we współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi będzie dodatkowym atutem.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 29 października 2012 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok.15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz

z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego