Referent w Dziale Mieszkaniowym
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji przeprowadzającej nabór w/w kandydatka spełniła stawiane wymagania ponadto posiada predyspozycje oraz kwalifikacje niezbędne za stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | Referent w Dziale Mieszkaniowym |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
Wymagania niezbędne:
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów:
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 6 kwietnia 2012 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Referent w Dziale Mieszkaniowym
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- przygotowywanie i zawieranie umów najmu na lokale mieszkalne;
- przygotowywanie wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych;
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej eksmisji z lokalu;
- współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie powierzonych zadań;
- prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów;
- współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z innymi komórkami oraz Urzędem Miasta.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe preferowane administracyjne;
- biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
- kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
- sprawna organizacja pracy;
- samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
- umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego;
- z zakresu prawa administracyjnego.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności;
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 6 kwietnia 2012 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.