Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji rekrutacyjnej wybrane osoby były odpowiednimi kandydatami spośród osób aplikujących na przedmiotowe stanowisko, spełniły stawiane wymagania, posiadają odpowiednie kwalifikacje. |
---|
Stanowisko | Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
MŁODSZY ADMINISTRATOR
do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
Monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
Kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali;
Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych,
Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
Potwierdzania faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
umiejętność sprawnej obsługi komputera
umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej,
dyspozycyjność.
Doświadczenie we współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi będzie dodatkowym atutem.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 7 listopada 2011 r. do godz. 15 00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.