W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji rekrutacyjnej wybrane osoby były odpowiednimi kandydatami spośród osób aplikujących na przedmiotowe stanowisko, spełniły stawiane wymagania, posiadają odpowiednie kwalifikacje.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy administrator do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY ADMINISTRATOR

do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:



  • Monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);

  • Kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali;

  • Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;

  • Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;

  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych,

  • Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,

  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,

  • Potwierdzania faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne

  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych

  • umiejętność sprawnej obsługi komputera

  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej,

  • dyspozycyjność.



Doświadczenie we współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi będzie dodatkowym atutem.


Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:

- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej

- list motywacyjny

- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia

  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności

- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 7 listopada 2011 r. do godz. 15 00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Powiadom znajomego