W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Inspektor nadzoru

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji rekrutacyjnej p. Wiwatowski jest najlepszym kandydatem spośród osób aplikujących na przedmiotowe stanowisko, spełnił stawiane wymagania oraz posiada odpowiednie kwalifikacje.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor nadzoru
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektora nadzoru

Do pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
  • Sporządzanie zakresów robót budowlanych/remontowych
  • Sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót budowlanych/remontowych
  • Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi/remontowymi
  • Rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót budowlanych/remontowych
  • Weryfikacja kosztorysów ofertowych, kosztorysów z likwidacji szkód
  • Przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych wymaganych prawem budowlanym
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych a wykraczających poza zakres kompetencji inspektora technicznego
  • Dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe budowlane
  • uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym
  • 4 lata pracy, w tym 2 lata w nadzorze lub w wykonawstwie przy wykształceniu wyższym
    lub
  • 6 lat pracy, w tym 3 lata pracy w nadzorze lub w wykonawstwie przy wykształceniu średnim
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • umiejętność kosztorysowania
  • umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  • mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 30 września 2011 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego