Inspektor nadzoru
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji rekrutacyjnej p. Wiwatowski jest najlepszym kandydatem spośród osób aplikujących na przedmiotowe stanowisko, spełnił stawiane wymagania oraz posiada odpowiednie kwalifikacje. |
---|
Stanowisko | Inspektor nadzoru |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektora nadzoru
Do pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- Sporządzanie zakresów robót budowlanych/remontowych
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót budowlanych/remontowych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi/remontowymi
- Rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót budowlanych/remontowych
- Weryfikacja kosztorysów ofertowych, kosztorysów z likwidacji szkód
- Przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych wymaganych prawem budowlanym
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych a wykraczających poza zakres kompetencji inspektora technicznego
- Dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe budowlane
- uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym
- 4 lata pracy, w tym 2 lata w nadzorze lub w wykonawstwie przy wykształceniu wyższym
lub - 6 lat pracy, w tym 3 lata pracy w nadzorze lub w wykonawstwie przy wykształceniu średnim
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- umiejętność kosztorysowania
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 30 września 2011 r. do godz. 15:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.