W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Wybrana kandydatka spełniła stawiane wymagania, jej doświadczenie oraz predyspozycje potwierdzają fakt przygotowania do pracy na stanowisku, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz ogłasza konkurs na stanowisko:

Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
(zarządzającego zasobami stanowiącymi własność Wspólnot Mieszkaniowych)


Do zakresu działań Kierownika RWM będzie należało m.in.:
  • Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych oraz dokonywanie ich przeglądu zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
  • Kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych oraz realizacji świadczonych usług przez podmioty zewnętrzne;
  • Przygotowywanie harmonogramu zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych i ich obsługa;
  • Monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz podejmowanie czynności przedwindykacyjnych;
  • Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów w nieruchomościach;
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży dotyczących części wspólnych nieruchomości;
  • Rozliczanie kosztów dostawy mediów, wywozu nieczystości stałych i płynnych, utrzymania dźwigów oraz domofonów, anten zbiorczych oraz urządzeń do podnoszenia ciśnienia wody;
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo-finansowej w zakresie zarządzanych nieruchomości oraz kosztów własnych, rozliczanie oraz sporządzanie analiz przychodów i kosztów zarządzanych nieruchomości;
  • Sporządzanie i wypowiadanie umów na dostawę mediów i utrzymania części wspólnych pozwalających na prawidłową eksploatację nieruchomości;
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami publiczno-prawnymi i opłatami środowiskowymi dotyczącymi budynków Wspólnot Mieszkaniowych;
  • Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie ubezpieczeń majątkowych, ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej;
  • Podejmowanie działań w celu pozyskania i utrzymania zarządu nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych.

Kandydaci winni spełniać następujące wymagania:
  • ukończone studia wyższe – ekonomiczne, budowlane lub prawnicze
  • posiadać licencję zawodową zarządcy nieruchomości
  • posiadać co najmniej 8 – letni staż pracy, w tym co najmniej 4 – letni na stanowisku kierowniczym
  • posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zakresie obsługi nieruchomości
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie zarządzania nieruchomościami, w tym m.in.: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane
  • posiadać pełną zdolność do czynności prawnych
  • kandydata winna cechować: rzetelność w wypełnianiu powierzonych obowiązków, samodzielność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • pożądana jest umiejętność prowadzenia negocjacji

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z opiniami lub referencjami z ostatnich 3 lat;
  • list motywacyjny;
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie, tj.:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe oraz świadectwo nadania licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności.

Kopie dokumentów winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem”.

Zgłoszenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem „konkurs na stanowisko Kierownika Rejonu Obsługi Mieszkańców” należy składać w terminie do 17 czerwca 2011 r. do godz. 8:00 w Kancelarii Administracji Domów Miejskich przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15 w godz. 7:00 – 15:00 lub przesłać listem poleconym na ww adres Spółki.

Otwarcie zgłoszeń nastąpi dnia 17 czerwca o godzinie 8:15. Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w dniach 20 – 21 czerwca 2011 r. po uprzednim powiadomieniu kandydatów.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej https://bip.adm.com.pl.

Powiadom znajomego