Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełniła stawiane wymagania, jej doświadczenie oraz predyspozycje potwierdzają fakt przygotowania do pracy na stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz ogłasza konkurs na stanowisko:
Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
(zarządzającego zasobami stanowiącymi własność Wspólnot Mieszkaniowych)
Kierownik Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
(zarządzającego zasobami stanowiącymi własność Wspólnot Mieszkaniowych)
Do zakresu działań Kierownika RWM będzie należało m.in.:
- Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych oraz dokonywanie ich przeglądu zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
- Kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych oraz realizacji świadczonych usług przez podmioty zewnętrzne;
- Przygotowywanie harmonogramu zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych i ich obsługa;
- Monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz podejmowanie czynności przedwindykacyjnych;
- Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów w nieruchomościach;
- Wystawianie dokumentów sprzedaży dotyczących części wspólnych nieruchomości;
- Rozliczanie kosztów dostawy mediów, wywozu nieczystości stałych i płynnych, utrzymania dźwigów oraz domofonów, anten zbiorczych oraz urządzeń do podnoszenia ciśnienia wody;
- Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo-finansowej w zakresie zarządzanych nieruchomości oraz kosztów własnych, rozliczanie oraz sporządzanie analiz przychodów i kosztów zarządzanych nieruchomości;
- Sporządzanie i wypowiadanie umów na dostawę mediów i utrzymania części wspólnych pozwalających na prawidłową eksploatację nieruchomości;
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami publiczno-prawnymi i opłatami środowiskowymi dotyczącymi budynków Wspólnot Mieszkaniowych;
- Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie ubezpieczeń majątkowych, ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej;
- Podejmowanie działań w celu pozyskania i utrzymania zarządu nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych.
Kandydaci winni spełniać następujące wymagania:
- ukończone studia wyższe – ekonomiczne, budowlane lub prawnicze
- posiadać licencję zawodową zarządcy nieruchomości
- posiadać co najmniej 8 – letni staż pracy, w tym co najmniej 4 – letni na stanowisku kierowniczym
- posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zakresie obsługi nieruchomości
- znajomość regulacji prawnych w zakresie zarządzania nieruchomościami, w tym m.in.: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych
- kandydata winna cechować: rzetelność w wypełnianiu powierzonych obowiązków, samodzielność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
- pożądana jest umiejętność prowadzenia negocjacji
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z opiniami lub referencjami z ostatnich 3 lat;
- list motywacyjny;
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie, tj.:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe oraz świadectwo nadania licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
Kopie dokumentów winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
Zgłoszenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem „konkurs na stanowisko Kierownika Rejonu Obsługi Mieszkańców” należy składać w terminie do 17 czerwca 2011 r. do godz. 8:00 w Kancelarii Administracji Domów Miejskich przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15 w godz. 7:00 – 15:00 lub przesłać listem poleconym na ww adres Spółki.
Otwarcie zgłoszeń nastąpi dnia 17 czerwca o godzinie 8:15. Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w dniach 20 – 21 czerwca 2011 r. po uprzednim powiadomieniu kandydatów.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej https://bip.adm.com.pl.