Referent ds. windykacji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem komisji przeprowadzającej nabór wybrane osoby wykazały się najlepszymi kompetencjami oraz predyspozycjami wymaganymi na danym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Referent ds. windykacji |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referenta ds. windykacji
Referenta ds. windykacji
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Realizacja całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności dotyczących lokali gminnych, w tym windykacja terenowa
- Obsługa bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków.
- Prowadzenie wymaganych ewidencji podejmowanych działań.
- Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym.
- Ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie bieżąco prowadzonych spraw.
- wykształcenie minimum średnie, preferowane administracyjne, ekonomiczne – wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem
- znajomość regulacji prawnych: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
- umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w sieci,
- umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność
- predyspozycje do pracy w terenie
- pewność siebie i odporność na stres
- odpowiedzialność
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 maja 2011 r. do godz. 13:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.