W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Referent ds. windykacji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem komisji przeprowadzającej nabór wybrane osoby wykazały się najlepszymi kompetencjami oraz predyspozycjami wymaganymi na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Referent ds. windykacji
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:

Referenta ds. windykacji

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Realizacja całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności dotyczących lokali gminnych, w tym windykacja terenowa
  • Obsługa bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków.
  • Prowadzenie wymaganych ewidencji podejmowanych działań.
  • Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym.
  • Ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie bieżąco prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane administracyjne, ekonomiczne – wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem
  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w sieci,
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność
  • predyspozycje do pracy w terenie
  • pewność siebie i odporność na stres
  • odpowiedzialność
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z zakresu działań windykacyjnych.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  • mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 maja 2011 r. do godz. 13:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego