W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Specjalista w Biurze Zarządu

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem komisji przeprowadzającej nabór wybrana osoba wykazała się najlepszymi kompetencjami oraz predyspozycjami wymaganymi na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Specjalista w Biurze Zarządu
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista
w Biurze Zarządu


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • prowadzenie sekretariatu Spółki w zakresie przyjmowania korespondencji i przekazywania do podpisu członkom Zarządu oraz rozdzielanie jej po podpisaniu właściwym komórkom organizacyjnym do skrytek umieszczonych w kancelarii głównej;
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, informowanie Zarządu o sprawach służbowych zgłaszanych telefoniczne oraz obsługa telefaksu;
  • prowadzenie terminarza spotkań członków Zarządu i bieżące informowanie o stanie prowadzonych spraw;
  • przygotowywanie i obsługa, konferencji, zebrań i innych spotkań okolicznościowych w siedzibie Spółki oraz dbanie o zapewnienie właściwego porządku w gabinetach członków Zarządu spółki;
  • organizowanie i zaopatrywanie w materiały konieczne do funkcjonowania komórki;
  • udzielanie informacji interesantom i prowadzenie terminarza interwencji u członków Zarządu oraz ich protokołowanie;
  • sporządzanie harmonogramów czasu pracy.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie – wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem;
  • biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
  • sprawna organizacja pracy;
  • samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
  • udokumentowane kwalifikacje z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego;
  • min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • znajomość przepisów – kodeks spółek handlowych;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  • mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 marca 2011 r. do godz. 14:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego