Specjalista w Biurze Zarządu
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem komisji przeprowadzającej nabór wybrana osoba wykazała się najlepszymi kompetencjami oraz predyspozycjami wymaganymi na danym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Specjalista w Biurze Zarządu |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista
w Biurze Zarządu
Specjalista
w Biurze Zarządu
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- prowadzenie sekretariatu Spółki w zakresie przyjmowania korespondencji i przekazywania do podpisu członkom Zarządu oraz rozdzielanie jej po podpisaniu właściwym komórkom organizacyjnym do skrytek umieszczonych w kancelarii głównej;
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, informowanie Zarządu o sprawach służbowych zgłaszanych telefoniczne oraz obsługa telefaksu;
- prowadzenie terminarza spotkań członków Zarządu i bieżące informowanie o stanie prowadzonych spraw;
- przygotowywanie i obsługa, konferencji, zebrań i innych spotkań okolicznościowych w siedzibie Spółki oraz dbanie o zapewnienie właściwego porządku w gabinetach członków Zarządu spółki;
- organizowanie i zaopatrywanie w materiały konieczne do funkcjonowania komórki;
- udzielanie informacji interesantom i prowadzenie terminarza interwencji u członków Zarządu oraz ich protokołowanie;
- sporządzanie harmonogramów czasu pracy.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie – wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem;
- biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
- wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
- sprawna organizacja pracy;
- samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
- udokumentowane kwalifikacje z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego;
- min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość przepisów – kodeks spółek handlowych;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 marca 2011 r. do godz. 14:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.