W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Administrator do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem komisji przeprowadzającej nabór wybrane osoby wykazały się najlepszymi kompetencjami oraz predyspozycjami wymaganymi na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Administrator do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:

ADMINISTRATOR
do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5

umowa na czas określony

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
  • Kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali;
  • Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
  • Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Potwierdzania faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe – preferowane administracyjne
  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność

Mile widziana licencja zarządcy nieruchomości oraz doświadczenie we współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi.

Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  • wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
  • mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 marca 2011 r. do godz. 14:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego