Administrator do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem komisji przeprowadzającej nabór wybrane osoby wykazały się najlepszymi kompetencjami oraz predyspozycjami wymaganymi na danym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Administrator do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5 |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz poszukuje kandydatów na stanowisko:
ADMINISTRATOR
do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5
umowa na czas określony
ADMINISTRATOR
do Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5
umowa na czas określony
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
- Kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali;
- Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
- Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
- Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych,
- Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
- Potwierdzania faktur, wystawianie poleceń przelewu dot. kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – preferowane administracyjne
- znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność
Mile widziana licencja zarządcy nieruchomości oraz doświadczenie we współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi.
Pisemne zgłoszenia osób zainteresowanych podjęciem pracy winny zawierać:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów poświadczających okresy zatrudnienia
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- wskazane jest załączenie kopii innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 marca 2011 r. do godz. 14:00 w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a lub przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.