W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

75/P/2010 Zmaian ogłoszenia



30/10/2010    S212    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Bydgoszcz: Usługi sprzątania budynków    2010/S 212-323552

Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich1, Sekcja Zamówień Publicznych ADM Sp z o.o., ul. Gdańska 9, II piętro, Bydgoszcz, attn: Tomasz Skierecki, POLSKA-85-011Bydgoszcz. Tel. +48 523488909. E-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Fax +48 523488909.

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 26.10.2010, 2010/S 208-317818)

Przedmiot zamówienia:
CPV:90911200, 90911300, 90620000

Usługi sprzątania budynków.

Usługi czyszczenia okien.

Usługi odśnieżania.

Zamiast: 

Informacje na temat części.

Część nr 1 Nazwa Zadanie nr 1.

1) Krótki opis:

Zadanie nr 1 – obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 A.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 1 457 327,00 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia:

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 2 Nazwa Zadanie nr 2.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 B.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 1 081 711,00 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 3 Nazwa Zadanie nr 3.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 C.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 653 037,00 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 4 Nazwa Zadanie nr 4.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 D.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 401 745,00 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 5 Nazwa Zadanie nr 5.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 E.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 1 097 687,00 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 6 Nazwa Zadanie nr 6.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 F.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 334 504,00 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w punkcie 5, oryginały dokumentów powinny być złożone w Sekcji Zamówień Publicznych do dnia .....2010 r. (składania ofert) do godziny 11:00.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.12.2010 (10:00).

Powinno być: 

Informacje na temat części.

Część nr 1 Nazwa Zadanie nr 1.

1) Krótki opis:

Zadanie nr 1 – obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 A.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 2 914 653 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 2 Nazwa Zadanie nr 2.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 B.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 2 163 422 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 3 Nazwa Zadanie nr 3.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 C.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 1 306 073 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 4 Nazwa Zadanie nr 4.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 D.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 803 550 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 5 Nazwa Zadanie nr 5.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 E.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 2 195 373 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

Część nr 6 Nazwa Zadanie nr 6.

1) Krótki opis:

Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 F.

2) Wspólny słownik zamówień (CPV):

90911200, 90911300, 90620000

3) Wielkość lub zakres:

Bez VAT 669 007 PLN.

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w punkcie 5, oryginały dokumentów powinny być złożone w Sekcji Zamówień Publicznych do dnia 2.12.2010 r. (składania ofert) do godziny 11:00.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.12.2010 (11:00).

Powiadom znajomego