75/P/2010 Zmaian ogłoszenia
30/10/2010 S212 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
PL-Bydgoszcz: Usługi sprzątania budynków 2010/S 212-323552
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich1, Sekcja Zamówień Publicznych ADM Sp z o.o., ul. Gdańska 9, II piętro, Bydgoszcz, attn: Tomasz Skierecki, POLSKA-85-011Bydgoszcz. Tel. +48 523488909. E-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Fax +48 523488909.
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 26.10.2010, 2010/S 208-317818)
Przedmiot zamówienia:
CPV:90911200, 90911300, 90620000
Usługi sprzątania budynków.
Usługi czyszczenia okien.
Usługi odśnieżania.
Zamiast:
Informacje na temat części.
Część nr 1 Nazwa Zadanie nr 1.
1) Krótki opis:
Zadanie nr 1 – obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 A.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 1 457 327,00 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia:
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 2 Nazwa Zadanie nr 2.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 B.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 1 081 711,00 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 3 Nazwa Zadanie nr 3.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 C.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 653 037,00 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 4 Nazwa Zadanie nr 4.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 D.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 401 745,00 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 5 Nazwa Zadanie nr 5.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 E.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 1 097 687,00 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 6 Nazwa Zadanie nr 6.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 F.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 334 504,00 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w punkcie 5, oryginały dokumentów powinny być złożone w Sekcji Zamówień Publicznych do dnia .....2010 r. (składania ofert) do godziny 11:00.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.12.2010 (10:00).
Powinno być:
Informacje na temat części.
Część nr 1 Nazwa Zadanie nr 1.
1) Krótki opis:
Zadanie nr 1 – obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 A.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 2 914 653 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 2 Nazwa Zadanie nr 2.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 B.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 2 163 422 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 3 Nazwa Zadanie nr 3.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 C.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 1 306 073 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 4 Nazwa Zadanie nr 4.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 D.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 803 550 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 5 Nazwa Zadanie nr 5.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 E.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 2 195 373 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
Część nr 6 Nazwa Zadanie nr 6.
1) Krótki opis:
Obejmuje utrzymanie czystości nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1, zgodnie z załącznikiem nr 8 F.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
90911200, 90911300, 90620000
3) Wielkość lub zakres:
Bez VAT 669 007 PLN.
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012.
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w punkcie 5, oryginały dokumentów powinny być złożone w Sekcji Zamówień Publicznych do dnia 2.12.2010 r. (składania ofert) do godziny 11:00.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.12.2010 (11:00).