71/P/2010 Roboty budowlane w budynku użytkowym przy ul. Łomżyńska 33
Numer ogłoszenia: 312828 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 312130 - 2010 data 30.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax. 052 3481607.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1.
- W ogłoszeniu jest: * wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , dostaw lub usłg w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- W ogłoszeniu powinno być: nie dotyczy treści ogłoszenia.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
- W ogłoszeniu jest: nie.
- W ogłoszeniu powinno być: Zastrzega się możliwość zmiany umowy jedynie w niżej wymienionych przypadkach: a zmiany prawa w zakresie wywierającym wpływ na treść umowy, w tym zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia, np. zmiana stawki VAT : w tym wypadku zmiana dokonuje się odpowiednio, w drodze stosownego dwustronnie podpisanego aneksu; b konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy opady deszczu, śniegu, ujemne temperatury, jednak nie więcej niż o 1 miesiąc , w takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu, przynajmniej na 7 dni przed upływem terminu określonego w umowie, w drodze stosownego dwustronnie podpisanego aneksu; c celowości uwzględnienia zaistniałych po zawarciu umowy zmian w zakresie postępu technologicznego, które mogą pozwolić na zastosowanie obiektywnie lepszego sposobu wykonania zamówienia; d celowości wykonania robót/prac zamiennych, jeżeli nie skutkuje to zmianą zakresu realizowanego zamówienia; e zmiany osób realizujących zamówienie po stronie Zamawiającego i Wykonawcy f do czasu zakończenia przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo ograniczyć zakres prac co do przedmiotu i ilości jeszcze nie wykonanych, wedle własnego swobodnego uznania. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu o wartość prac zaniechanych na żądanie Zamawiającego. W związku z prawem Zamawiającego do zaniechania określonych robót lub ich ilości , Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstępnego, odszkodowania itp. Wartość robót zaniechanych określona będzie na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy..