Przetarg nieograniczony - sprawa nr 48/P/2010 Opracowanie ekspertyz technicznych w zakresie pęknięcia ścian zewnętrznych budynków mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , 85-011 Bydgoszcz woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-601,
fax. (052) 34-81-607, NIP: 554-03-16-382 , REGON : 090458507 , Sądem rejestrowym dla Spółki jest Są d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego , gdzie postanowieniem z dnia 24.07.2002r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000124375 .
Wysokość kapitału zakładowego Spółki wynosi : 27 439 000 zł
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 48/P/2010
Adres strony internetowej : www.adm.com.pl
Opracowanie ekspertyz technicznych w zakresie pęknięcia ścian zewnętrznych budynków mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy
ul. Kaszubska 15,
ul. Gdańska 78 oficyna ,
ul. Wyzwolenia 45 front,
ul. Świętojańska 17 oficyna,
ul. Sielska 4 front,
ul. Rakowa 4,
ul. Przemysłowa 8 oficyna,
ul. Fordońska 10 oficyna,
ul. Harcerska 4,
Dokumentację należy wykonać oddzielnie dla każdego budynku!
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: 40 dni od dnia zawarcia umowy,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności : przedstawią wykaz wykonanych usług / min. 2 usługi/ polegające na opracowaniu ekspertyzy technicznej odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia , niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą ,że ekspertyza budowlana zostanie wykonana przez osoby posiadające doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży właściwej do wykonywania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające ww. w przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994r. oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego , zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych.l
Ocena spełnienia
powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych
w punkcie 7 SIWZ , wg formuły ,, spełnia – nie spełnia ‘'.
Jeżeli wykonawca wykazując
spełnienie warunków , o których mowa w art.22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b , a podmioty będą brały udział w realizacji
części zamówienia , Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów , o których mowa w punkcie 7.1 SIWZ ppkt 3) ,4),5),6),7)
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania .
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ,
2) oświadczenie o niespełnieniu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie ;
5) wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , za także ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 5a i 5b, do niniejszej specyfikacji;
6) podział ceny na składniki stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( zgodnie z art. 26 ust. 2b
ustawy Pzp) w przypadku ,
8) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,
9) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3488909, (052) 3488912, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 05.07.2010 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 05.07.2010 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.06. 2010 r.