W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

28/P/2010r. Remont lokali mieszkalnych – pustostanów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 ,  85-011 Bydgoszcz   woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-601,

fax. (052) 34-81-607, NIP: 554-03-16-382 , REGON : 090458507 , Sądem rejestrowym dla Spółki  jest  Są d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sadowego , gdzie postanowieniem  z dnia  24.07.2002r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego pod nr  KRS  0000124375 .

Wysokość kapitału zakładowego Spółki  wynosi : 27  439 000 zł

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr  28/P/2010

 

Adres strony internetowej : www.adm.com.pl

 

Remont  lokali mieszkalnych – pustostanów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy– przy ul.

·         Zadanie nr 1 : ul.    Długosza  5/3

·         Zadanie nr 2 : ul.    Grodzka 4/3

 
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonania  każdego zadania :          dla zadania nr 1-  30 dni od dnia zawarcia umowy,

                                                               dla zadania nr 2-   21 dni od dnia zawarcia umowy,

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają wiedzę i doświadczenie , a szczególności  : - wskażą  co najmniej  dwa  zamówienia  polegające na  remoncie lokali mieszkalnych  , obejmujące roboty : ogólnobudowlane, wod-kan i elektryczne  w okresie  ostatnich pięciu lat licząc  wstecz od daty  otwarcia  ofert na łączną kwotę :

dla zadania  1 – min.   30 000,00 zł brutto

dla zadania  2 – min.   10 000,00 zł brutto

        2)    dysponują  odpowiednim  potencjałem  technicznym oraz osobami zdolnymi  do wykonania

                zamówienia  , a w szczególności : dysponują  min. 3 osobami   zdolnymi do wykonania

                 zamówienia w tym :

                 - kierownikiem  budowy/robót  posiadającym  uprawnienia  budowlane do kierowania

                    robotami  budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej  , lub  odpowiadające im

                   uprawnienia  budowlane wydane na podstawie poprzednio  obowiązujących przepisów,

                -  osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej  w zakresie

                   sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych,

               -  osobą  z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci ,

                  instalacji i urządzeń elektrycznych,

        3)  w sytuacji  ekonomicznej i finansowej :  - zapewniającej wykonanie zamówienia

                 -  posiadać ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie

                     prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą  niż  100 000,00zł

        4)  nie podlegają  wykluczeniu  z postępowania  o udzielenie  zamówienia  w rozumieniu  art. 24 Prawa

                 zamówień publicznych.

 2) Ocena  spełnienia

            powyższych warunków  dokonywana będzie  na podstawie  dokumentów  i oświadczeń  określonych

            w punkcie  7  SIWZ  , wg formuły ,, spełnia – nie spełnia ‘'.

3) Jeżeli  wykonawca  wykazując

            spełnienie warunków , o których  mowa  w art. 22 ust 1 ustawy polega  na zasobach innych

            podmiotów   na zasadach  określonych w art. 26 ust 2b , a podmioty będą  brały udział  w realizacji

            części  zamówienia , Zamawiający żąda  od Wykonawcy  przedstawienia w odniesieniu do tych

            podmiotów dokumentów , o których mowa w punkcie 7 SIWZ  ppkt 3) ,4),5),6),7)

  4)    Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie  wykluczeniem 

           Wykonawcy z postępowania .

            Ofertę  wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie  niniejszego zamówienia  powinni  spełniać  warunki  udziału w postępowaniu oraz  złożyć  dokumenty potwierdzające   spełnienie  tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi  w pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ  . Ponadto tacy Wykonawcy  ustanawiają  Pełnomocnika  do reprezentowania  ich  w niniejszym  postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu  i zawarcia  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się  aby  Pełnomocnikiem był  jeden  z Wykonawców wspólnie  ubiegających się  o udzielenie zamówienia .

Pełnomocnictwo powinno :

1) jednoznacznie  określać  postępowanie , do którego się odnosi i precyzować zakres  umocowania,

2) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie  ubiegają się o udzielenie zamówienia,

3) każdy z tych Wykonawców musi podpisać  się na dokumencie  pełnomocnictwa,

Wszelka  korespondencja prowadzona  będzie  wyłącznie  z Pełnomocnikiem.

 

Wykaz  oświadczeń i dokumentów , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu :

 

1) ofertę złożoną  wg formularza  ofertowego . Treść oferty powinna  odpowiadać  merytorycznej zawartości załącznika   nr 1 do SIWZ

        2)  Podział ceny na składniki  stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ ( odpowiednio dla każdego zadania )

3)  oświadczenie  o spełnieniu  warunków  stanowiące  załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji

4)  oświadczenie o niespełnieniu przesłanek  do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr  3 do niniejszej specyfikacji

5)aktualny  odpis  z właściwego rejestru, jeżeli  przepisy  wymagają  wpisu do rejestru  wystawionego  nie wcześniej  niż  6 miesięcy przed  upływem  terminu  składania ofert,

 

6)wykaz wykonanych  robót  budowlanych  w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania  oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te  zostały wykonane zgodnie z  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika  nr 4 do niniejszej  specyfikacji;

7)wykazu osób , które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami  budowlanymi wraz  z informacjami na temat  ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania  zamówienia , za także ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz  informacją  o podstawie do dysponowania  tymi osobami- wg załącznika nr 5a i /lub 5b i 5 c, do niniejszej specyfikacji;

8)      opłacona polisę  , a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego ,że  wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych

      zasobów na okres korzystania  z nich przy  wykonywaniu zamówienia  ( zgodnie z art.26 ust 2b

      ustawy Pzp) w przypadku , gdy wykonawca  polega  na: wiedzy i doświadczeniu , potencjale

      technicznym, osobach zdolnościach finansowych  innych podmiotów,

10)   Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia,

        11)  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3488909, (052) 3488912, Sekcja Zamówień Publicznych  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Termin składania ofert upływa dnia   28.05.2010 r. o godzinie 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi   28.05.2010 r. o godzinie 10:45 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  14 maj   2010 r.  


Powiadom znajomego