26/P/2010 Remont lokali mieszkalnych – pustostanów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , 85-011 Bydgoszcz woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-601,
fax. (052) 34-81-607, NIP: 554-03-16-382 , REGON : 090458507 , Sądem rejestrowym dla Spółki jest Są d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego , gdzie postanowieniem z dnia 24.07.2002r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000124375 .
Wysokość kapitału zakładowego Spółki wynosi : 27 439 000 zł
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 26/P/2010
Adres strony internetowej : www.adm.com.pl
Remont lokali mieszkalnych – pustostanów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy– przy ul.
· Zadanie nr 1 : ul. Nakielska 125/6
· Zadanie nr 2 : ul. Koronowska 17/1
· Zadanie nr 3 : ul. Jasna 9/2A
· Zadanie nr 4 : ul. Kordeckiego 28/1
· Zadanie nr 5 : ul. Śniadeckich 47/7A
· Zadanie nr 6 : ul. Gdańska 146/4
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania każdego zadania : 21 dni od dnia zawarcia umowy,
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie , a szczególności : - wskażą co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie lokali mieszkalnych , obejmujące roboty : ogólnobudowlane, wod-kan i elektryczne w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od daty otwarcia ofert na łączną kwotę :
dla zadania 1 – min. 15 000,00 zł brutto
dla zadania 2 – min. 15 000,00 zł brutto
dla zadania 3 – min. 10 000,00 zł brutto
dla zadania 4 – min. 10 000,00 zł brutto
dla zadania 5 – min. 10 000,00 zł brutto
dla zadania 6 -min . 20 000,00 zł brutto
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , a w szczególności : dysponuja min. 3 osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia w tym :
- kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , lub odpowiadające im
uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych,
- osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,
instalacji i urządzeń elektrycznych,
3) w sytuacji ekonomicznej i finansowej : - zapewniającej wykonanie zamówienia
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 24 Prawa
zamówień publicznych.
2) Ocena spełnienia
powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych
w punkcie 7 SIWZ , wg formuły ,, spełnia – nie spełnia ‘'.
3) Jeżeli wykonawca wykazując
spełnienie warunków , o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b , a podmioty będą brały udział w realizacji
części zamówienia , Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów , o których mowa w punkcie 7 SIWZ ppkt 3) ,4),5),6),7)
4) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania .
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ . Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
Pełnomocnictwo powinno :
1) jednoznacznie określać postępowanie , do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,
2) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
3) każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa,
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1) ofertę złożoną wg formularza ofertowego . Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ
2) Podział ceny na składniki stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ ( odpowiednio dla każdego zadania )
3) oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji
4) oświadczenie o niespełnieniu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji
5)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji;
7)wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , za także ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 5a i /lub 5b i 5 c, do niniejszej specyfikacji;
8) opłacona polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( zgodnie z art.26 ust 2b
ustawy Pzp) w przypadku , gdy wykonawca polega na: wiedzy i doświadczeniu , potencjale
technicznym, osobach zdolnościach finansowych innych podmiotów,
10) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
11) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3488909, (052) 3488912, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 25.05.2010 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi 25.05.2010 r. o godzinie 10: 30 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10 kwiecień 2010 r.