Przetarg nieograniczony - sprawa nr 10/P/2010 Zadanie nr 1 :Wykonanie robot budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń niskiego parteru w budynku handlowo- administracyjnym przy ul. Techników 5
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , 85-011 Bydgoszcz woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-601,
fax. (052) 34-81-607, NIP: 554-03-16-382 , REGON : 090458507 , Sądem rejestrowym dla Spółki jest Są d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego , gdzie postanowieniem z dnia 24.07.2002r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000124375 .
Wysokość kapitału zakładowego Spółki wynosi : 22 979 000 zł
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 10/P/2010
Adres strony internetowej : www.adm.com.pl
Zadanie nr 1 :Wykonanie robot budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń niskiego parteru w budynku handlowo- administracyjnym przy ul. Techników 5 ( dz. 35, obr 202) w Bydgoszczy z przeznaczeniem na archiwum zakładowe ADM wraz z rozbiórką budynku magazynowego, przebudową muru oporowego oraz przebudową wewnętrznej instalacji wod.-kan., c.o. , elektrycznej i wentylacji
Zadanie nr 2 : Wykonanie remontu nawierzchni przy budynku , założenie blokady zabezpieczającej wjazd na parking i naprawa tynków zewnętrznych muru oporowego.
Dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: do 31.05.2010r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:- posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenie z US I ZUS
2) posiadają wiedzę i doświadczenie , a szczególności : wskażą co najmniej 2 zamówienia wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, polegające na :
a) remoncie lokali na wartość co najmniej 200 tyś złotych dla zadania nr 1, i dla zadania nr 2 na wartość robót nawierzchniowych 50 tyś
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , a w szczególności :
- dysponują kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , lub odpowiadające im
uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów / dla
zadania nr 1 i 2/
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych / dla
zadania nr 1/
- dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,
instalacji i urządzeń elektrycznych / dla zadania nr 1 /,
4) w sytuacji ekonomicznej i finansowej : - zapewniającej wykonanie zamówienia
5) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 150 000,00 zł – dla zadania nr 1 oraz na
kwotę min 50 000,00 zł dla zadania nr 2.
Ocena spełnienia
powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych
w punkcie 7 SIWZ , wg formuły ,, spełnia – nie spełnia ‘'. Jeżeli wykonawca wykazując
spełnienie warunków , o których mowa w art.22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b , a podmioty będą brały udział w realizacji
części zamówienia , Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów , o których mowa w punkcie 7 SIWZ ppkt 3) ,4),5),6),7)
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania .
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ,
2) oświadczenie o niespełnieniu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego 9oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji;
7) wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , za także ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 5a i /lub 5b i 5 c, do niniejszej specyfikacji;
8) opłacona polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(52) 348-89-09, (52) 348-89-12, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 15.04.2010 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 15.04.2010 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 marca 2010 r.