W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 10/P/2010 Zadanie nr 1 :Wykonanie robot budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń niskiego parteru w budynku handlowo- administracyjnym przy ul. Techników 5



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 ,  85-011 Bydgoszcz   woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-601,

fax. (052) 34-81-607, NIP: 554-03-16-382 , REGON : 090458507 , Sądem rejestrowym dla Spółki  jest  Są d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sadowego , gdzie postanowieniem  z dnia  24.07.2002r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego pod nr  KRS  0000124375 .

Wysokość kapitału zakładowego Spółki  wynosi : 22 979 000 zł

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr  10/P/2010

 

Adres strony internetowej : www.adm.com.pl

 

Zadanie nr 1 :Wykonanie robot budowlanych  polegających  na przebudowie  i zmianie  sposobu użytkowania  pomieszczeń  niskiego parteru w budynku handlowo- administracyjnym przy ul. Techników  5 ( dz. 35, obr 202) w Bydgoszczy  z przeznaczeniem na archiwum zakładowe  ADM wraz z  rozbiórką budynku  magazynowego, przebudową  muru oporowego oraz  przebudową  wewnętrznej  instalacji wod.-kan., c.o. ,  elektrycznej  i wentylacji

Zadanie nr 2 : Wykonanie remontu nawierzchni przy budynku , założenie  blokady zabezpieczającej wjazd na parking i naprawa tynków  zewnętrznych muru oporowego.

 

 
Dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia:    do 31.05.2010r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:- posiadają aktualny  wpis  do ewidencji  działalności  gospodarczej , aktualne zaświadczenie z US I ZUS

2)       posiadają wiedzę i doświadczenie  , a szczególności : wskażą  co najmniej 2 zamówienia  wykonane przez siebie  w ciągu  ostatnich pięciu  lat,  polegające na :   

a)       remoncie lokali  na wartość co najmniej  200 tyś  złotych dla zadania nr 1, i dla zadania nr 2 na wartość robót nawierzchniowych 50 tyś

        3)    dysponują  odpowiednim  potencjałem  technicznym oraz osobami zdolnymi  do wykonania

                zamówienia  , a w szczególności :

                 - dysponują kierownikiem  budowy/robót  posiadającym  uprawnienia  budowlane do kierowania

                    robotami  budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej  , lub  odpowiadające im

                   uprawnienia  budowlane wydane na podstawie poprzednio  obowiązujących przepisów / dla

                    zadania nr 1 i 2/

                - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej  w zakresie

                   sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych / dla

                   zadania nr 1/

               - dysponują  osobą  z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci ,

                  instalacji i urządzeń elektrycznych / dla zadania nr 1 /,

        4)  w sytuacji  ekonomicznej i finansowej :  - zapewniającej wykonanie zamówienia

 

        5)  posiadać ubezpieczenie  od  odpowiedzialności  cywilnej

             w zakresie  prowadzonej  działalności  na kwotę  min 150 000,00 zł – dla zadania nr 1 oraz na

             kwotę  min 50 000,00 zł dla zadania nr 2.

            Ocena  spełnienia

            powyższych warunków  dokonywana będzie  na podstawie  dokumentów  i oświadczeń  określonych

            w punkcie  7  SIWZ  , wg formuły ,, spełnia – nie spełnia ‘'. Jeżeli  wykonawca  wykazując

            spełnienie warunków , o których  mowa  w art.22 ust 1 ustawy polega  na zasobach innych

            podmiotów   na zasadach  określonych w art. 26 ust 2b , a podmioty będą  brały udział  w realizacji

            części  zamówienia , Zamawiający żąda  od Wykonawcy  przedstawienia w odniesieniu do tych

           podmiotów dokumentów , o których mowa w punkcie 7 SIWZ  ppkt 3) ,4),5),6),7)

           Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie  wykluczeniem 

           Wykonawcy z postępowania .

            Ofertę  wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

·         Informacja  o oświadczeniach i dokumentach , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu :

1)      oświadczenie  o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ,

2)      oświadczenie o niespełnieniu przesłanek  do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr  3 do niniejszej specyfikacji

3)      aktualny  odpis  z właściwego rejestru, jeżeli  przepisy  wymagają  wpisu do rejestru  wystawionego  nie wcześniej  niż  6 miesięcy przed  upływem  terminu  składania ofert,

4)      aktualne  zaświadczenie  właściwego naczelnika  urzędu skarbowego potwierdzające, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków lub zaświadczenie , że  uzyskał  przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty  zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji organu- wystawionego  nie wcześniej  niż  3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

5)      aktualne zaświadczenie  właściwego 9oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenia ,że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego  organu- wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed  upływem  terminu składania  ofert,

6)      wykaz wykonanych  robót  budowlanych  w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania  oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te  zostały wykonane zgodnie z  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika  nr 4 do niniejszej  specyfikacji;

7)      wykazu osób , które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami  budowlanymi wraz  z informacjami na temat  ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania  zamówienia , za także ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz  informacją  o podstawie do dysponowania  tymi osobami- wg załącznika nr 5a i /lub 5b i 5 c, do niniejszej specyfikacji;

8)      opłacona polisę  , a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego ,że  wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

 

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(52) 348-89-09, (52) 348-89-12, Sekcja Zamówień Publicznych  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Termin składania ofert upływa dnia  15.04.2010 r. o godzinie 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi 15.04.2010 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  29 marca  2010 r.  

Powiadom znajomego