Przetarg nieograniczony - sprawa nr 5/P/2010 Remont lokali mieszkalnych – pustostanów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , 85-011 Bydgoszcz woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-601,
fax. (052) 34-81-607, NIP: 554-03-16-382 , REGON : 090458507 , Sądem rejestrowym dla Spółki jest Są d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego , gdzie postanowieniem z dnia 24.07.2002r. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000124375 .
Wysokość kapitału zakładowego Spółki wynosi : 18979000 zł
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 5/P/2010
Adres strony internetowej : www.adm.com.pl
Remont lokali mieszkalnych – pustostanów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. – przy ul.
· Zadanie nr 1: Fordońska 441/1 , Pomorska 88D1/11, B. Komorowskiego 6/50
· Zadanie nr 2: Architektów 3/35 , Wojska Polskiego 2B/1, Spółdzielcza 11/8 , Łukasiewicza 5/44 , B.B. O. N. 7/8
· Zadanie nr 3 : Zbożowy Rynek 11/5, Chołoniewskiego 4A/41, Chłopickiego 1/8, Kruczkowskiego 2/39
· Zadanie nr 4 : Jasna 39/3 , Długosza 16/5 Garbary 9/4A
Dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia zawarcia umowy,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:- posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenie z US I ZUS
2) posiadają wiedzę i doświadczenie , a szczególności : wskażą co najmniej 3 zamówienia wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, polegające na :
a) remoncie lokali na wartość co najmniej 60 tyś złotych dla zadania nr 1,2,3,4
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , a w szczególności :
- dysponują kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , lub odpowiadające im
uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów,
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych,
- dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,
instalacji i urządzeń elektrycznych,
4) w sytuacji ekonomicznej i finansowej : - zapewniającej wykonanie zamówienia
5)- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 100 000,00 zł .
Ocena spełnienia
powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych
w punkcie 7 SIWZ , wg formuły ,, spełnia – nie spełnia ‘'. Jeżeli wykonawca wykazując
spełnienie warunków , o których mowa w art.22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b , a podmioty będą brały udział w realizacji
części zamówienia , Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów , o których mowa w punkcie 7 SIWZ ppkt 3) ,4),5),6),7)
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania .
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ,
2) oświadczenie o niespełnieniu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji;
7) wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , za także ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 5a i /lub 5b i 5 c, do niniejszej specyfikacji;
8) opłacona polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu ( zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp ) w przypadku , gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach , zdolnościach finansowych innych podmiotów,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3488909, (052) 3488912, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 17.02.2010 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 17.02.2010 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01 luty 2010 r.