W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wykonanie następujących prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy: - remont 5 szt. klatek schodowych w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z nawiewnikami


 Bydgoszcz: Wykonanie następujących prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy: - remont 5 szt. klatek schodowych w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - remont klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432

 Sprawa nr 3 /P/2010

Numer ogłoszenia: 11426 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie następujących prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy: - remont 5 szt. klatek schodowych w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 - remont klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432 Sprawa nr 3 /P/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy polegające na : - remoncie 5 szt. klatek schodowych obejmujących przygotowanie podłoża tynków i ich malowanie a także malowanie okien, balustrad, drzwi i innych elementów, - wymianie 8 szt. stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku mieszkalnym przy ul. Wojciechowskiego 12 w Bydgoszczy, - malowaniu klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432 w Bydgoszczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu brać mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności: - posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenia z US i ZUS 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności: - wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, polegające na: a) remoncie klatki schodowej i wymianie okien na wartość co najmniej 50tys. złotych - dla zadania nr 1 b) remoncie klatki schodowej na wartość co najmniej 10 tys. złotych - dla zadania nr 2 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : - dysponują kierownikiem budowy-robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 50 000,00 zł Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie 7 SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w pkcie 7 ppkt 3), 4), 5), 6), 7), 8) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2.oświadczenie o niespełnianiu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 3.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji; 7.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5a i/lub 5b i 5c, do niniejszej specyfikacji; 8.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II Piętro Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II Piętro Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawa nr 3/P/2010.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 5 szt. klatek schodowych polegający na przygotowaniu podłoża tynków oraz ich malowanie, malowanie okien, balustrad, drzwi i innych elementów oraz wymiana 8 szt. stolarki okiennej wraz z nawiewnikami w lokalach mieszkalnych nr 33 i 39 w budynku przy ul. Wojciechowskiego 12 w Bydgoszczy.

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprawa 3/P/2010.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie klatki schodowej w budynku przy ul. Fordońskiej 432 w Bydgoszczy.

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

Powiadom znajomego