Przetarg nieograniczony - sprawa nr 33/P/2009 Wymiana instalacji elektrycznej w części administracyjnej budynku przy ul. Gdańskiej 91 w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 33/P/2009
Przedmiot zamówienia :
Wymiana instalacji elektrycznej w części administracyjnej budynku przy ul. Gdańskiej 91 w Bydgoszczy
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) wykonawcy będący wytwórcami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia ich działalności gospodarczej winni posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami lub mieć podpisaną stosowną umowę z podmiotem, który taka decyzję posiada
W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokumenty:
Ø aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
Ø decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami lub umowę z podmiotem posiadającym taką decyzję lub inny stosowny dokument
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) dysponuje kierownikami budowy/robót posiadającymi:
Ø uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów,
Ø z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów
b) wykaże co najmniej 2 zamówienia wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie polegającej na wykonaniu remontu lokalu mieszkalnego lub budynku w zakresie robót elektrycznych na wartość co najmniej 40 tys. zł brutto,
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
Ø dla każdej z w/w osób - dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych
Ø dla kierownika budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa, (można dostarczyć na dzień podpisania umowy)
Ø prawidłowo wypełniony załącznik nr 4A i 5 do SIWZ,
Ø dokument potwierdzający, iż roboty budowlane zostały wykonane należycie np. referencje
Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji inwestycji. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06-02-2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (DZ. U. Nr 47 poz. 401) – zgodnie z załącznikiem nr 4C do SIWZ.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny)
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
Ø przedłożą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1 niniejszego rozdziału.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie Zamawiającego, lok.: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 348-89-09, (052) 348-89-12, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w miejscu funkcjonowania Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 18.08.2009 r. o godzinie 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi 18.08.2009 r. o godzinie 9:15 w miejscu funkcjonowania Zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II P.