Przetarg nieograniczony - sprawa nr 22/P/2009 Wybór usługodawcy w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji nieruchomości należących do Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszczy.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 133.000 euro
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
działająca w imieniu
Miasta Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85 – 102 Bydgoszcz
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 22/P/2009
Przedmiot zamówienia :
Wybór usługodawcy w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji nieruchomości należących
do Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszczy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2009r.
I O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i
osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a w szczególności zaś:
a) zapewnią wykonywanie czynności objętych zamówieniem przez osobę/osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, a w szczególności przez rzeczoznawcę majątkowego,
o
którym mowa w treści art.174 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o
gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz.U. Nr 261,poz.2603 z
późn.zm.) lub przez rzeczoznawcę budowlanego, o którym mowa w treści
art.15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. Nr 156,
poz.1118 z 2006 r. z późn.zm.).
b) wykażą co najmniej 2 zamówienia wykonane należycie przez siebie (potwierdzone np. referencjami) w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na wykonaniu inwentaryzacji architektoniczno – budowlanych budynków mieszkalnych i użytkowych o zakresie podobnym do stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie).
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia”, tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.
3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy
z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że:
1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców:
Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie prac związanych z przedmiotem zamówienia podwykonawcom ze względu na specyficzny charakter zamówienia.
II Stronom przysługuje zmiana umowy jedynie w niżej wymienionych przypadkach:
a) Zmiany prawa w zakresie wywierającym wpływ na treść umowy;
b) Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności zaś przejściowych trudności z uzyskaniem dostępu do lokalu podlegającego inwentaryzacji,
c) Zmiany treści umowy na korzyść Zamawiającego
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o., Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481899, (052) 3481919, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o .o , Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 08.07.2009 r. o godzinie 9.00
Otwarcie ofert nastąpi 08.07.2009 r. o godzinie 9.15 w Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p.