W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 22/P/2009 Wybór usługodawcy w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji nieruchomości należących do Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszczy.



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości  poniżej 133.000 euro

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

działająca w imieniu

Miasta Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85 – 102 Bydgoszcz

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 22/P/2009

 

www.adm.com.pl

 

Przedmiot zamówienia :

Wybór usługodawcy w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji nieruchomości należących

do Wspólnot Mieszkaniowych i  Miasta Bydgoszczy.

 

 

Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2009r.

I  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,

3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a w szczególności zaś:

a)      zapewnią wykonywanie czynności objętych zamówieniem przez osobę/osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, a w szczególności przez rzeczoznawcę majątkowego,
o którym mowa w treści art.174 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz.U. Nr 261,poz.2603 z późn.zm.) lub przez rzeczoznawcę budowlanego, o którym mowa w treści art.15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. Nr 156, poz.1118 z 2006 r.  z późn.zm.). 

b)      wykażą co najmniej 2 zamówienia wykonane należycie przez siebie (potwierdzone np. referencjami) w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na wykonaniu inwentaryzacji architektoniczno – budowlanych budynków mieszkalnych i użytkowych o zakresie podobnym do stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia.

 

 

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie).

 

2.             Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia”, tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.

3.             Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy
z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4.             Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że:

1)            Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

2)            Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

3)            Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

5.             Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców:

Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie prac związanych z przedmiotem zamówienia podwykonawcom ze względu na specyficzny charakter zamówienia.

II    Stronom przysługuje zmiana umowy jedynie w niżej wymienionych przypadkach:

a)      Zmiany prawa w zakresie wywierającym wpływ na treść umowy;

b)      Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności zaś przejściowych trudności z uzyskaniem  dostępu do lokalu podlegającego inwentaryzacji,

c)       Zmiany treści umowy na korzyść Zamawiającego

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·                                       na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·                                       w siedzibie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o., Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481899, (052) 3481919, Sekcja Zamówień Publicznych  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o .o , Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Termin składania ofert upływa dnia 08.07.2009 r. o godzinie 9.00

Otwarcie ofert nastąpi 08.07.2009 r. o godzinie 9.15 w  Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. 

Powiadom znajomego