Przetarg nieograniczony - sprawa nr 79/P/2008 - 1 Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania cięć pielęgnacyjnych, wycinki drzew, pielęgnacji zieleni
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 79/P/2008 - 1
Przedmiot zamówienia :
Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania cięć pielęgnacyjnych, wycinki drzew, pielęgnacji zieleni
dla Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: do 01.02.2009r. do 31.01.2010r. lub do wyczerpania kwoty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) wykonawcy będący wytwórcami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia ich działalności gospodarczej winni posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami lub mieć podpisana stosowna umowę z podmiotem, który taka decyzję posiada.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami lub umowę z podmiotem posiadającym taka decyzje lub inny stosowny dokument
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wykaże co najmniej 4 pracowników w tym: 2 pilarzy z uprawnieniami, 1 osobę z uprawnieniami do kierowania pojazdami mechanicznymi, oraz 1 osobę pełniącą funkcję kierowniczą posiadającą wykształcenie ogrodnicze, rolnicze lub leśnicze,
b) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 80 - 120 tys. zł brutto/rok) w zakresie pielęgnacji zieleni lub wycinki drzew
c) wykaże jako zaplecze techniczne co najmniej: pilarki - 2szt.; podkrzesywarki – 2 szt.; podnośnik – 1 szt.; glebogryzarka podczepiana – 1 szt.; glebogryzarka ręczna – 1 szt.; pojazd mechaniczny – 1szt.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
- prawidłowo wypełniony załącznik nr 4A, 5, 6 do SIWZ,
- dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje
Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji przedmiotu zamówienia. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis § 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06-02-2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (DZ. U. Nr 47 poz. 401) – zgodnie z załącznikiem nr 4C do SIWZ.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6) Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w SIWZ.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie Zamawiającego, lok.: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481899, (052) 3481919, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 16.01.2009 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 16.01.2009 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.