W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 80/P/2008 - Wybór usługodawcy w zakresie świadczenia ochrony fizycznej i elektronicznej dla Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy


                            OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 80/P/2008

www.adm.com.pl

Wybór usługodawcy w zakresie świadczenia ochrony fizycznej i elektronicznej  dla Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

 

Ochrona fizyczna obiektów przy:

Ul. Przemysłowa 34,34A,34B,36 – ochrona lokali całodobowo przez 2 strażników

Ul. Chopina 11A  - ochrona budynku maszynowni chłodniczej i budynku hotelowego, hali lodowiska oraz sprzętu i wyposażenia: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 13:00 przez 1 strażnika, od 13:00 do 19:00 przez 2 strażników, od 19:00 do 07:00 przez 3 strażników, sobota, niedziela i dni wolne od pracy ochrona całodobowa przez 3 strażników.

Ul. Bydgoskich Olimpijczyków 11 – ochrona budynku po zlikwidowanym przedszkolu, wyposażony w media, piętrowy całkowicie podpiwniczony, zamknięty o pow.  7287,00 m2, - całodobowo przez 1 strażnika

Ul. Warmińskiego 3 – ochrona budynku 4-kondygnacyjnego o pow. 1622,40 m2 – całodobowo przez 1 strażnika

Ul. Śniadeckich 1 – pomieszczenie kasy w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 12:00, chronione przez 1 pracownika

Ochrona elektroniczna  obiektów przy:

ul. Darłowska 8

ul. Zygmunta Augusta 2 A

ul. Śniadeckich 1                     

ul. Gdańska 9                                 

ul.  Techników 5

ROM 1  ul. Paderewskiego 15        

ROM  2 ul. Toruńska 36                 

ROM  3 ul. Modrzewiowa 23         

ROM  4 ul. Fordońska 38               

ROM   5 ul. Broniewskiego 10       

ROM   6  ul. Gdańska 9                   

ROM   7 ul. Wileńska 5                   

ROM   8 ul. Ks. Skorupki 2            

                       ROM   9  ul. Łomżyńska 33             

Ochrona od poniedziałku do piątku prócz wtorku od 16:00 do 07:00, soboty, niedziele i dni wolne od pracy – ochrona całodobowa, wtorek od 18:00 do 07:00.

Odnośnie siedziby działów przy ul. Gdańskiej 9 i Śniadeckich 1 (budynek frontowy i oficyna, pomieszczenie kasy) od poniedziałku do piątku od 16:00 do 07:00, soboty, niedziele i dni wolne od pracy ochrona całodobowa, pomieszczenie kasy – ochrona całodobowa przez cały tydzień.

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonywania zamówienia:    od 01 luty 2009 roku do 31 styczeń 2011 roku

1.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)      wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

b)      wykonawcy posiada koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie osób i mienia.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokumenty:

-                aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

-                aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

-                aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

-                aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

-                koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

2)             posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:

1.       Wykonawca posiada osoby zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z 22-08-1997r. (Dz. U. nr 1997 nr 114 poz. 740 z póź. zm.) tj.  pracowników ochrony posiadających licencję I stopnia  w ilości minimum 16 oraz posiadających aktualne poświadczenie bezpieczeństwa

2.       Wykonawca posiada licencję II stopnia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z 22-08-1997r. (Dz. U. nr 1997 nr 114 poz. 740 z póź. zm.)

3.       wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 400-450 tys. zł brutto/rok) w zakresie ochrony fizycznej oraz elektronicznej budynków prowadzonej dla jednego podmiotu przez okres minimum 1 roku.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:

Ø             prawidłowo wypełniony załącznik nr 4, 5,  do SIWZ,

Ø             dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje

            (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

3)       znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

a.       jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł 

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny)

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

5)      złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

2.             Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

3.             Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481899, (052) 3481918, Sekcja Zamówień Publicznych  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w, Sekcji Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Termin składania ofert upływa dnia 08.01.2009 r. o godzinie 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi 08.01.2009 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Powiadom znajomego