Przetarg nieograniczony - sprawa nr 80/P/2008 - Wybór usługodawcy w zakresie świadczenia ochrony fizycznej i elektronicznej dla Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 80/P/2008
Wybór usługodawcy w zakresie świadczenia ochrony fizycznej i elektronicznej dla Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Ochrona fizyczna obiektów przy:
Ul. Przemysłowa 34,34A,34B,36 – ochrona lokali całodobowo przez 2 strażników
Ul. Chopina 11A - ochrona budynku maszynowni chłodniczej i budynku hotelowego, hali lodowiska oraz sprzętu i wyposażenia: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 13:00 przez 1 strażnika, od 13:00 do 19:00 przez 2 strażników, od 19:00 do 07:00 przez 3 strażników, sobota, niedziela i dni wolne od pracy ochrona całodobowa przez 3 strażników.
Ul. Bydgoskich Olimpijczyków 11 – ochrona budynku po zlikwidowanym przedszkolu, wyposażony w media, piętrowy całkowicie podpiwniczony, zamknięty o pow. 7287,00 m2, - całodobowo przez 1 strażnika
Ul. Warmińskiego 3 – ochrona budynku 4-kondygnacyjnego o pow. 1622,40 m2 – całodobowo przez 1 strażnika
Ul. Śniadeckich 1 – pomieszczenie kasy w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 12:00, chronione przez 1 pracownika
Ochrona elektroniczna obiektów przy:
ul. Darłowska 8
ul. Zygmunta Augusta 2 A
ul. Śniadeckich 1
ul. Gdańska 9
ul. Techników 5
ROM 1 ul. Paderewskiego 15
ROM 2 ul. Toruńska 36
ROM 3 ul. Modrzewiowa 23
ROM 4 ul. Fordońska 38
ROM 5 ul. Broniewskiego 10
ROM 6 ul. Gdańska 9
ROM 7 ul. Wileńska 5
ROM 8 ul. Ks. Skorupki 2
ROM 9 ul. Łomżyńska 33
Ochrona od poniedziałku do piątku prócz wtorku od 16:00 do 07:00, soboty, niedziele i dni wolne od pracy – ochrona całodobowa, wtorek od 18:00 do 07:00.
Odnośnie siedziby działów przy ul. Gdańskiej 9 i Śniadeckich 1 (budynek frontowy i oficyna, pomieszczenie kasy) od poniedziałku do piątku od 16:00 do 07:00, soboty, niedziele i dni wolne od pracy ochrona całodobowa, pomieszczenie kasy – ochrona całodobowa przez cały tydzień.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonywania zamówienia: od 01 luty 2009 roku do 31 styczeń 2011 roku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) wykonawcy posiada koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie osób i mienia.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
1. Wykonawca posiada osoby zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z 22-08-1997r. (Dz. U. nr 1997 nr 114 poz. 740 z póź. zm.) tj. pracowników ochrony posiadających licencję I stopnia w ilości minimum 16 oraz posiadających aktualne poświadczenie bezpieczeństwa
2. Wykonawca posiada licencję II stopnia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z 22-08-1997r. (Dz. U. nr 1997 nr 114 poz. 740 z póź. zm.)
3. wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 400-450 tys. zł brutto/rok) w zakresie ochrony fizycznej oraz elektronicznej budynków prowadzonej dla jednego podmiotu przez okres minimum 1 roku.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
Ø prawidłowo wypełniony załącznik nr 4, 5, do SIWZ,
Ø dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny)
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.
3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481899, (052) 3481918, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w, Sekcji Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 08.01.2009 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 08.01.2009 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.