W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 78/P/2008 Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia , przeglądów przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o. w Bydgoszczy



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 78/P/2008

 

www.adm.com.pl

Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia , przeglądów przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ,,ADM’’ Sp. z o.o.  w Bydgoszczy

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych

Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2009r. do 31.12.2009

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)             posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)      Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2)             posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:

a)      wskaże min. 1 osobę, która posiada dyplom mistrzowski (kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);

b)      wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat,
polegające na świadczeniu usług kominiarskich (np. referencje).

c)      oświadczy iż, posiada następujący sprzęt konieczny do realizacji zamówienia (własny lub dzierżawiony)

-  sprzęt mechaniczny (lina, kula Ø 100-120)

-  sprzęt do pomiaru przepływów powietrza

-  sprzęt do pomiaru podciśnienia w przewodach spalinowych

-  sprzęt fotograficzny do rejestracji niezgodności krytycznych w lokalach użytkowników

-  sprzęt video do kontroli przewodów od wewnątrz

-  sprzęt radiowy do komunikacji wewnątrz budynku     

3)             znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia,

4)             nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów
art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

         5)      złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o

                  spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

         6)     Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły

                  „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów

                   potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w SIWZ.

  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 IIp w godzinach 7:00 – 15:00.

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

 (052) 34818 99, (052) 348 19 18, Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 IIp. .

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 IIp.

Termin składania ofert upływa dnia 23.12.2007 r. o godzinie 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 23.12.2007 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego

– Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdanska 9 IIp .

 

Powiadom znajomego