W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 65/P/2008 Utrzymanie czystości siedzib Zamawiającego i przyległych do tych budynków chodników i terenów


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 65/P/2008

 

www.adm.com.pl

 

Przedmiot zamówienia :

 

      Utrzymanie czystości siedzib Zamawiającego i przyległych do tych budynków chodników i terenów

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia: od 01-12-2008 roku do 30-11-2010

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)                posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)      wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

 

2)                   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:

a)      wskaże min. 1 pracownika – kierownika tj. osobę nadzorującą pracowników wykonujących przedmiotową usługę, posiadającego minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze tj. osoba prowadząca nadzór lub kontrolę nad osobami zajmującymi się utrzymaniem w czystości budynków, biur lub terenów zielonych  

b)      wskaże min.:

Ø       dla ROM-1 ul. Paderewskiego 15 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-2 ul. Toruńska 36 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-3 ul. Modrzewiowa 23 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-4 ul. Fordońska 38 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-5 ul. Broniewskiego 10 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-6, Sekcja Zamówień Publicznych, Dział Mieszkaniowy ul. Gdańska 9 – minimum 3 osoby

Ø       dla ROM-7 ul. Wileńska 5 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-8 ul. Ks. Skorupki 2 – minimum 2 osoby

Ø       dla ROM-9 ul. Łomżyńska 33– minimum 2 osoby,

Ø       dla Działu Windykacji ul. Techników 5 - minimum 1 osoba

Ø       Siedziba ul. Śniadeckich 1- minimum 4 osoby.

którym zostanie powierzone wykonywanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości  biur, terenów zewnętrznych, zieleńców

 

c)      wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na sprzątaniu biur lub budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 1 000 m2 , o łącznej wartości brutto 80.000,00 zł.

 

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:

-  prawidłowo wypełniony załącznik nr 4A, 5,  do SIWZ,

-  dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje

 

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

3)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

a.      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł 

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności.

 

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny)

 

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):

a)      aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b)      aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)       aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5)      złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,               o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2.             Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481899, (052) 3481919, Sekcja Zamówień Publicznych  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Termin składania ofert upływa dnia 12.11.2008 r. o godzinie 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi 12.11.2008 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

 


Powiadom znajomego