Przetarg nieograniczony - sprawa nr 65/P/2008 Utrzymanie czystości siedzib Zamawiającego i przyległych do tych budynków chodników i terenów
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 65/P/2008
Przedmiot zamówienia :
Utrzymanie czystości siedzib Zamawiającego i przyległych do tych budynków chodników i terenów
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: od 01-12-2008 roku do 30-11-2010
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wskaże min. 1 pracownika – kierownika tj. osobę nadzorującą pracowników wykonujących przedmiotową usługę, posiadającego minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze tj. osoba prowadząca nadzór lub kontrolę nad osobami zajmującymi się utrzymaniem w czystości budynków, biur lub terenów zielonych
b) wskaże min.:
Ø dla ROM-1 ul. Paderewskiego 15 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-2 ul. Toruńska 36 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-3 ul. Modrzewiowa 23 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-4 ul. Fordońska 38 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-5 ul. Broniewskiego 10 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-6, Sekcja Zamówień Publicznych, Dział Mieszkaniowy ul. Gdańska 9 – minimum 3 osoby
Ø dla ROM-7 ul. Wileńska 5 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-8 ul. Ks. Skorupki 2 – minimum 2 osoby
Ø dla ROM-9 ul. Łomżyńska 33– minimum 2 osoby,
Ø dla Działu Windykacji ul. Techników 5 - minimum 1 osoba
Ø Siedziba ul. Śniadeckich 1- minimum 4 osoby.
którym zostanie powierzone wykonywanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości biur, terenów zewnętrznych, zieleńców
c) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na sprzątaniu biur lub budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 1 000 m2 , o łącznej wartości brutto 80.000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
- prawidłowo wypełniony załącznik nr 4A, 5, do SIWZ,
- dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny)
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481899, (052) 3481919, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 12.11.2008 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 12.11.2008 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.