W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony 61/P/2008 Wybór usługodawcy w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego dla „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej progów określonych w art. 11  ust. 8 u PZP

nr ogłoszenia wstępnego – 2008/S 151-203817

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie

tel. (052) 34-81-600, fax. (052) 34-81-607.
www.adm.com.pl

 

Przetarg nieograniczony

Nr sprawy 61/P/2008

 

      Wybór usługodawcy w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego dla „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

 

Dopuszcza się składanie ofert częściowych

 

ZADANIE I dotyczy ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i   prowadzoną działalnością przez Zamawiającego – ADM Spółka z o.o.

ZADANIE II – dotyczy ubezpieczenia mienia Wspólnot mieszkaniowych którymi Zamawiający (ADM Sp. z o.o.) zarządza oraz odpowiedzialność cywilna Wspólnot Mieszkaniowych w związku z posiadanym mieniem i prowadzoną działalnością

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej

 

Termin wykonania zamówienia    01.01.2009 r. – 31.12.2011 r.,

Wadium - Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,000 zł łącznie dla wszystkich zadań zamówienia.

Wadium dla każdego zadania wynosi:

l.p.

Numer zadania

Wysokość wadium (w zł)

1.

zadanie 1

6.000,00

2.

zadanie 2

4.000,00

 

 

 

 

Wadium wnoszone w pieniądzu – PLN należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego

BRE  BANK  S.A. Oddział  Bydgoszcz,

nr 41 1140 1052 0000 3296 4000 1001

z dopiskiem: „Wadium -  przetarg nieograniczony – ubezpieczenie zadanie nr .......  – sprawa nr 61/P/2008

1.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)      wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument:

Ø aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Ø zezwolenie ministra Finansów lub organu nadzoru bądź innego uprawnionego organu, na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

b)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. złoży oświadczenie, że dysponuje  osobami  do wykonywania  przedmiotu zamówienia  posiadającymi  stosowne  doświadczenie  i kwalifikacje do jego  wykonywania. Zamawiający wymaga, aby  wśród  osób , które  będą wykonywały zamówienie były  co najmniej 2 osoby  dla każdego  zadania osobno, które są uprawnione do reprezentowania Ubezpieczyciela w godzinach urzędowania Zamawiającego, za pomocą których Ubezpieczyciel wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie miasta Bydgoszczy tj. dwóch likwidatorów majątkowych. Osoby te winny wykonywać swoje obowiązki przez minimum jeden rok czasu na stanowisku likwidatora.

W przypadku , gdy Wykonawca ma chęć złożenia oferty na kilka zadań musi powyższy warunek spełnić dla każdego zadania z osobna

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dla  w/w osób:

-  wypełniony załącznik nr 4A wg wzoru Zamawiającego

-  pełnomocnictwo/upoważnienie lub inny dokument, uprawniający te osoby do wykonywania czynności ubezpieczeniowych w imieniu Ubezpieczyciela oraz dokument z którego wynika pełniona funkcja u ubezpieczyciela

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia: tj.

a)      Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową minimum 3 lata licząc wstecz od dnia otwarcia ofert

b)      Wykonawca posiada jednostkę terenową na terenie miasta Bydgoszczy, zapewniającą prawidłową realizację zamówienia, a w szczególności terminową likwidacje szkód,

c)       Wykonawca, w ostatnich trzech latach ubezpieczał podmioty zarządzające mieniem Gminy lub ubezpieczał obiekty związane z działalnością mieszkaniową (w tożsamym zakresie), z suma gwarancyjną w OC nie mniejszą niż 200.000,00 zł.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 5, 6 do SIWZ oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

3)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

a)      posiada, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31-12-2007 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100%,

b)      posiada, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31-12-2007 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):

a)      aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b)      aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 u.p.z.p. , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)       aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5)      złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

6)      złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, o marginesie wypłacalności, wskaźniku pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych

2.             Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia – nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.

3.             Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl

·           w Sekcji Zamówień Publicznych II piętro ul. gdańska 9 Bydgoszcz

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

 (052) 3481899, (052) 3481918, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 800 - 1500 .

 

Oferty należy składać ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH „ADM” SP. Z O.O. UL. Gdańska 9  85-005 BYDGOSZCZ - Sekcja Zamówień  Publicznych  ul. Gdańska 9  II p

 

Termin składania ofert upływa dnia 01.12.2008 r. o godzinie 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 01.12.2008 r. o godzinie 10:15 w miejscu j.w.

 

Termin związania ofertą – 60 dni

Zamówienie nie jest objęte umowa ramową

Powiadom znajomego