W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 62/P/2008 Wykonanie remontu pustostanu nr 1 przy ul. Zakole 6 w Bydgoszczy



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 62/P/2008

 

www.adm.com.pl

 

Przedmiot zamówienia :

 

 Wykonanie remontu pustostanu nr 1 przy ul. Zakole 6 w Bydgoszczy

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia: do 30.11.20008r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

 

a)      wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

b)      wykonawcy posiadają decyzję lub umowę z innym podmiotem w zakresie zbierania
i transportu odpadów wytwarzanych przez siebie w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.

 

W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani
są przedłożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca posiada decyzję
z zakresu gospodarowania odpadami lub złożył informację o wytwarzanych odpadach
do właściwego organu, w przypadku, kiedy ten wymóg nie dotyczy Wykonawcy, musi
on podać w oświadczeniu uzasadnienie.

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

 

c)        dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. złożą oświadczenie, że dysponują osobami do wykonywania  przedmiotu zamówienia  posiadającymi stosowne doświadczenie i kwalifikacje do jego wykonywania. Zamawiający wymaga, aby  wśród  osób , które  będą nadzorowały roboty danej branży, były co najmniej 3 osoby:

Ø dla branży ogólnobudowlanej tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane                    w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,

Ø dla branży wodno – kanalizacyjnej tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,

Ø dla branży elektrycznej tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej z zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

          

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dla  w/w osób:

-         dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych,

-         dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa – dostarczyć na dzień zawarcia umowy,

-         lub odpowiednie świadectwa kwalifikacyjne.

 

2)             posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia:

 

a)      Wykonawca wskaże kierowników budowy/ robót  którzy posiadają uprawnienia opisane w punkcie 1 ppkt. 1) lit. c, tj.

 

-         kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-         kierownika robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych lub pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne w tym zakresie,

-         kierownika robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne w tym zakresie,

 

b)      Wykonawca wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania), które w swoim zakresie miało wykonanie kompleksowego remontu lokalu mieszkalnego na kwotę 10.000,00 zł brutto.

Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji inwestycji. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis § 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06-02-2003r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (DZ. U. Nr 47 poz. 401) – zgodnie z załącznikiem nr 4C do SIWZ.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki
wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 4A,  4C, 5 do SIWZ
oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

 

3)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

5)      złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

6)      Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w SIWZ.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481899, (052) 3481919, Sekcja Zamówień Publicznych  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II P.

Termin składania ofert upływa dnia 27.10.2008 r. o godzinie 10:00.

Powiadom znajomego