Przetarg nieograniczony - sprawa nr 48/P/2008 Wybór usługodawcy w zakresie utrzymania czystości budynków, podwórzy, chodników, placów itp. oraz utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zielonych dla „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Nr referencyjny – 2008-091921
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 48/P/2008
Wybór usługodawcy w zakresie utrzymania czystości budynków, podwórzy, chodników, placów itp. oraz utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zielonych dla „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia składa się z 11 zadań:
Zadanie nr 1 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 1,
Zadanie nr 2 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 2,
Zadanie nr 3 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 3,
Zadanie nr 4 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 4,
Zadanie nr 5 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 5,
Zadanie nr 6 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 6,
Zadanie nr 7 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 7,
Zadanie nr 8 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 8,
Zadanie nr 9 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 9 osiedle Wyżyny,
Zadanie nr 10 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 9 osiedle Kapuściska,
Zadanie nr 11 obejmuje utrzymanie czystości przedmiotu zamówienia na Rejonie Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej ROM) nr 9 osiedle Łęgnowo,
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonywania zamówienia: 24 miesiące
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wskaże min. 1 pracownika – kierownika tj. osobę nadzorującą pracowników wykonujących przedmiotową usługę, posiadającego minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze tj. osoba prowadząca nadzór lub kontrolę nad osobami zajmującymi się utrzymaniem w czystości budynków lub terenów zielonych
b) wskaże min.:
Ø dla zadania nr 1 - 5 pracowników
Ø dla zadania nr 2 – 7 pracowników
Ø dla zadania nr 3 – 1 pracownika
Ø dla zadania nr 4 -17 pracowników
Ø dla zadania nr 5 – 7 pracowników
Ø dla zadania nr 6 - 13 pracowników
Ø dla zadania nr 7 - 15 pracowników
Ø dla zadania nr 8 - 8 pracowników
Ø dla zadania nr 9 -1- pracowników
Ø dla zadania nr 10 - 5 pracowników
Ø dla zadania nr 11 – 2 pracowników,
którym zostanie powierzone wykonywanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości powierzchni poziomych i pionowych budynków
c) wykaże min:
Ø dla zadania nr 1 - 3 pracowników
Ø dla zadania nr 2 – 1 pracownik
Ø dla zadania nr 3 – 4 pracownika
Ø dla zadania nr 4 -6 pracowników
Ø dla zadania nr 5 – 4 pracowników
Ø dla zadania nr 6 - 2 pracowników
Ø dla zadania nr 7 - 2 pracowników
Ø dla zadania nr 8 - 5 pracowników
Ø dla zadania nr 9 -4- pracowników
Ø dla zadania nr 10 - 5 pracowników
Ø dla zadania nr 11 – 2 pracownik,
którym zostanie powierzone wykonywanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości podwórzy, chodników, placów i terenów zielonych – nie mogą to być te same osoby co w punkcie b)
d) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na sprzątaniu budynków lub budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 5 000 m2 , o łącznej wartości brutto 100.000,00 zł.
e) wykaże że dysponuje niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zadania narzędziami i urządzeniami takimi jak:
WYMAGANIA MINIMALNE:
dla zadań od 1 do 8 i 11
- mechaniczny sprzęt odśnieżający – 1 szt.
- kosiarki spalinowe – 2 szt.
- kosy spalinowe – 2 szt.
dla zadań 9 i 10
- mechaniczny sprzęt odśnieżający – 1 szt.
- kosiarki spalinowe – 4 szt.
- kosy spalinowe – 4 szt.
W przypadku , gdy Wykonawca ma chęć złożenia oferty na kilka zadań musi powyższy warunek spełnić dla każdego zadania z osobna
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
- prawidłowo wypełniony załącznik nr 4A, 5, 6 do SIWZ,
- dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje
- dokument potwierdzający własność lub dzierżawę sprzętu mechanicznego np. umowa
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny)
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.
3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481899, (052) 3481918, Sekcja Zamówień Publicznych w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.
Termin składania ofert upływa dnia 22.10.2008 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 22.10.2008 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego – Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II P.