W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wykonanie remontu ścian zewnętrznych i pokrycia dachowego głównego budynku mieszkalnego przy ul. Jagiellońska 60 – zakres częściowy , remont pustostanu w tym budynku


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

 

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 41/P/2008

 

www.adm.com.pl

 

Wykonanie  remontu  ścian  zewnętrznych i pokrycia dachowego głównego budynku mieszkalnego przy ul. Jagiellońska 60 – zakres częściowy , remont pustostanu w tym budynku 

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej

Termin wykonania zamówienia:  45 dni od dnia zawarcia umowy. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)             posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)      Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

b)      Wykonawcy będący wytwórcami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia ich działalności gospodarczej wynni posiadać  decyzję zatwierdzającą  program gospodarki odpadami lub mieć  podpisana stosowną  umowę  z podmiotem, który taką decyzję posiada, 

c)      Dysponują osobami  zdolnymi  do wykonywania  niniejszego zamówienia tj. złożą  oświadczenie, że dysponują osobami w tym kierownikiem budowy do wykonania przedmiotu zamówienia  posiadającymi stosowne doświadczenie i kwalifikacje do jego wykonywania. Zamawiający wymaga , aby wśród osób, które  będą wykonywały  zamówienie była co najmniej  1 osoba  posiadająca:

·         uprawnienia budowlane  o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy  są zobowiązani przedłożyć  dla w/w osób:

-          decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych,

-          dokument potwierdzający  przynależność  do izby budownictwa – dostarczyć na dzień  zawarcia umowy

 

2)             posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia:

a)      Wykonawca  zajmował się wykonywaniem remontów lub renowacji lokali mieszkalno-użytkowych w okresie  ostatnich  pięciu lat licząc wstecz od daty  otwarcia  ofert na kwotę min. 30 000,00 zł brutto,

b)      Osoba , o której  mowa  w pkt.1 ppkt 1 lit. c) ( dot. kierownika budowy ) wykonywała czynności  związane  z wykonywaniem  remontów, renowacji lokali  mieszkalno-użytkowych na min. Kwotę 30 tyś zł brutto,

W celu potwierdzenia  spełnienia  niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki wg wzorów  określonych  przez Zamawiającego stanowiące załącznik  nr 4A, 4C, 5 do SIWZ oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną  treść  w tych załącznikach.

 

Wykonawca winien podać  ilość  osób jaką przewiduje  skierować  do realizacji  przedmiotu zamówienia . Niniejszy  wymóg uzasadnia  przepis  § 3 Rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 06-02-2003r. w sprawie  bezpieczęństwa i higieny pracy  podczas  wykonywania  robót budowlanych ( DZ. U.  Nr 47 poz. 401) – zgodnie z załącznikiem  nr 4C do SIWZ.

 

3)             znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia,

4)             nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów
art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p

         w godzinach 7:00 – 15:00.

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

 (052) 348-18-99, (052) 348-19-18, Sekcja zamówień publicznych ul. Gdańska 9 II p  w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p.

Termin składania ofert upływa dnia 12.08.2008 r. o godzinie 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 12.08.2008 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9  II p.

 

Powiadom znajomego