W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków będących własnością ADM Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Gdańskiej 9 wraz z badaniem gruntu i nośności fundamentów i ścian pod kątem nadbudowy i przebudowy budynków


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,

fax. (052) 34-81-607.

Przetarg nieograniczony - sprawa nr 21/P/2008

www.adm.com.pl

 

Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków będących własnością ADM Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Gdańskiej 9 wraz z badaniem gruntu i nośności fundamentów i ścian pod kątem nadbudowy i przebudowy budynków, opracowanie koncepcji nadbudy i przebudowy (budynki oznaczone nr 2 i 3) na potrzeby siedziby Spółki ADM wraz z szacunkowym kosztem inwestycji oraz opracowanie projektu budowlanego, branżowych, zagospodarowania terenu i wykonawczego z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim nadbudowy i przebudowy budynków nr 2 i 3..

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia:

I ETAP – EKSPERTYZA TECHNICZNA w terminie 31 dni od zawarcia umowy

II ETAP – KONCEPCJA NADBUDOWY I PRZEBUDOWY w terminie 60 dni od daty dostarczenia odrębnego zlecenia na wykonanie koncepcji nadbudowy i przebudowy, z tym że zlecenie to Zamawiający sporządzi po dokonaniu odbioru i podpisania protokołu odbioru ekspertyzy

III ETAP – PROJEKT BUDOWLANY I BRANŻOWE w terminie 60 dni od daty dostarczenia odrębnego zlecenia na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, z tym że zlecenie to Zamawiający sporządzi po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu odbioru koncepcji

1.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

 

a)      wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

b)      dysponują osobą posiadającą  uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności architektonicznej

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dla w/w osoby:

-         dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych,

-         dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa ,

-         zaświadczenie o wpisie  do centralnego rejestru prowadzonego  przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób , które uzyskały  uprawnienia po 1 stycznia 1995r

 

2)             posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia:

a)      Wykonawca wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 3 lata temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania), polegające wykonaniu ekspertyzy lub dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki
wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 4A,  4B, 5 do SIWZ
oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

3)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie

                  przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·            na stronie internetowej www.adm.com.pl  - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”

·            w siedzibie zamawiającego  lok.: Sekcja Zamówień Publicznych  ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481899, (052) 3481919, w godz. 700 - 1500 .

 

 

 

Termin składania ofert

do dnia 27.05.2008 r. do godzinie 10:00

Otwarcie ofert

27.05.2008 r. o godzinie 10:15

 

 

MIEJSCE SKŁADANIA I OTWARCIE OFERT

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.

Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Gdańska 9,  II P.

Powiadom znajomego