Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków będących własnością ADM Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Gdańskiej 9 wraz z badaniem gruntu i nośności fundamentów i ścian pod kątem nadbudowy i przebudowy budynków
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 21/P/2008
Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków będących własnością ADM Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Gdańskiej 9 wraz z badaniem gruntu i nośności fundamentów i ścian pod kątem nadbudowy i przebudowy budynków, opracowanie koncepcji nadbudy i przebudowy (budynki oznaczone nr 2 i 3) na potrzeby siedziby Spółki ADM wraz z szacunkowym kosztem inwestycji oraz opracowanie projektu budowlanego, branżowych, zagospodarowania terenu i wykonawczego z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim nadbudowy i przebudowy budynków nr 2 i 3..
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia:
I ETAP – EKSPERTYZA TECHNICZNA w terminie 31 dni od zawarcia umowy
II ETAP – KONCEPCJA NADBUDOWY I PRZEBUDOWY w terminie 60 dni od daty dostarczenia odrębnego zlecenia na wykonanie koncepcji nadbudowy i przebudowy, z tym że zlecenie to Zamawiający sporządzi po dokonaniu odbioru i podpisania protokołu odbioru ekspertyzy
III ETAP – PROJEKT BUDOWLANY I BRANŻOWE w terminie 60 dni od daty dostarczenia odrębnego zlecenia na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, z tym że zlecenie to Zamawiający sporządzi po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu odbioru koncepcji
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
W
celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani
są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w
przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dla w/w osoby:
- dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych,
- dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa ,
- zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób , które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995r
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykonawca wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 3 lata temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania), polegające wykonaniu ekspertyzy lub dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki
wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 4A, 4B, 5 do SIWZ
oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl - zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
· w siedzibie zamawiającego lok.: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p. w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481899, (052) 3481919, w godz. 700 - 1500 .
Termin składania ofert |
do dnia 27.05.2008 r. do godzinie 10:00 |
Otwarcie ofert |
27.05.2008 r. o godzinie 10:15 |
MIEJSCE SKŁADANIA I OTWARCIE OFERT
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznychul. Gdańska 9, II P.