W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Budowa 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w rejonie ulic Bora-Komorowskiego i Janosika w Bydgoszczy



06/03/2008    S46    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na roboty budowlane – Procedura otwarta

PL-Bydgoszcz: Roboty w zakresie instalacji budowlanych

2008/S 46-063575

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Kontakt Sekcja Zamówień Publicznych, Do wiadomości Patrycja Pawłowska, PL-85-011 Bydgoszcz. Tel.  (48-52) 348 18 99. E-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Faks  (48-52) 348 18 99.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.adm.com.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Inne: Spółka prawa handlowego.
Inne: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Sprawa nr 59/P/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Roboty budowlane.
Wykonanie.

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Budowa 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w rejonie ulic Bora-Komorowskiego i Janosika w Bydgoszczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45300000, 45100000, 45200000, 45210000.

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8) Podział na części:

Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

Szacunkowa wartość bez VAT: 35 440 716,29 PLN.

II.2.2) Opcje:

Nie.

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zmówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: sprawa nr 59/P/2007.

1) KRÓTKI OPIS:

Budowa trzech budynków o funkcji mieszkalnej wielorodzinnej wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, drogową, małą architekturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Bora -Komorowskiego.

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

45300000, 45100000, 45200000, 45210000.

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Szacunkowy koszt bez VAT: 15 827 582,45 PLN.

4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: sprawa nr 59/P/2007.

1) KRÓTKI OPIS:

Budowa czterech budynków o funkcji mieszkalnej wielorodzinnej wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, drogową, małą architekturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Janosika w Bydgoszczy.

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

45300000, 45100000, 45200000, 45210000.

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Szacunkowy koszt bez VAT: 19 613 133,84 PLN.

4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA                                            

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

Dla zadania nr 1 - 155 000,00 zł dla zadania nr 2 - 195 000,00 zł 350 000,00 zł łącznie dla wszystkich zadań zamówienia.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dysponują kierownikami budowy/robót posiadającymi: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń, sieci, instalacji cieplnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń gazowych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami, instalacją i sieciami na stanowisku dozoru, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dla każdej z w/w osób: dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych, dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi: a) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w którym posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) W przypadku składania oferty na Zadanie nr I – 5 000 000,00 PLN b)w przypadku składania oferty na Zadanie nr II – 7 500 000,00 PLN c)w przypadku składania oferty na oba zadania łącznie – 10 000 000,00 PLN.

III.2.3) Zdolność techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) Wykonawca wskaże kierowników budowy/robót, którzy posiadają uprawnienia opisane w punkcie 1 ppkt. 1) lit. b, b) Wykonawca wskaże osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami, instalacją i sieciami na stanowisku dozoru w zakresie robót elektrycznych, gazowych, c.o., c) Wykonawca wskaże 1 osobę na stanowisko Przedstawiciel Wykonawcy, który ma posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierowniczym przy realizacji inwestycji budowlanych związanych z budową budynków mieszkalnych wielorodzinnych o minimalnej wartości 5 000 000,00 PLN. Osobą tą może być kierownik budowy. W przypadku składania oferty na oba zadania należy wykazać kadrę wymaganą dla jednego zadania z takim wyjątkiem, że Wykonawca musi wykazać dwóch kierowników budowy – kierowników robót konstrukcyjno-budowlanych. Pozostała kadra może się dublować. d) Wykonawca wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat (należy wykazać robotę rozpoczętą nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a która została zakończona i odebrana przez inwestora przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania), z zakresu związanego z budową budynków mieszkalnych wielorodzinnych Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji inwestycji. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6.2.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (DZ. U. Nr 47 poz. 401) – zgodnie z załącznikiem nr 4C do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 4A, 4C, 5 do SIWZ oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) kierownik budowy do kierowania robotami budowlanym o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który ma posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierownika budowy, w tym kierowanie robotami budowlanymi jako kierownik budowy na co najmniej jednej budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych b) kierownik robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, który ma posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej c) kierownika robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych który ma posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej d) kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, który ma posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierownika robót w w/w specjalności e) kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń gazowych, który ma posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierownika robót w w/w specjalności, f) kierownika robót do kierowania robotami o specjalności drogowej, który ma posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia niniejszego postępowania) na stanowisku kierownika robót w specjalności drogowej wykaz zamówienia związanego z budową budynków mieszkalnych wielorodzinnycho wartości minimalnej: a) dla I zadania - 6 000 000,00 zł brutto b) dla zadania II - 9 000 000,00 zł brutto c) W przypadku składania oferty na dwa zadania łącznie – roboty budowlane o wartości co najmniej 11 000 000,00 zł brutto.

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

Sprawa 59/P/2007.

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Wstępne ogłoszenie informacyjne

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2008/S 14-017115 z dnia 22.1.2008.

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 14.4.2008 - 15:00.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 2 200,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Dla zadania nr 1 - 1 000 zł, zadania nr 2 - 1 200 zł a) przelewem na konto Zamawiającego 41114010520000329640001001 z dopiskiem SIWZ - zadanie.... Zamawiający po sprawdzeniu płatności za SIWZ prześle Wykonawcy fakturę wraz ze SIWZ. Po dokonaniu przelewu należy poinformować Zamawiającego o chęci zakupu SIWZ poprzez przesłanie na nr fax-u 052-34-81-899 wniosku o zakup SIWZ wraz z dowodem wpłaty b)gotówką w kasie ADM (godz. 900-1200) przy ul. Śniadeckich 1 - suterena. Wykonawca po uregulowaniu należności za SIWZ jest zobowiązany udać się na ul. Gdańską 9 -II piętro, w celu uzyskania SIWZ i faktury lub złożenia wniosku c) Zamawiający po otrzymaniu wniosku od Wykonawcy jest zobowiązany wydać SIWZ w terminie 5 dni od daty złożenia wniosku.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

15.4.2008 - 10:00.

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data: 15.4.2008 - 10:05.
Miejsce: Sala im. Karola Szymanowskiego, ul. Śniadeckich 1.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Jana Christiana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  (48-22) 458 78 01.

VI.4.2) Składanie odwołań:

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, PL-85-011 Bydgoszcz. E-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Tel.  (48-52) 348 18 99. URL: www.adm.com.pl. Faks  (48-52) 348 18 99.

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

5.3.2008.

Powiadom znajomego