W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy w kwocie do 50 mln PLN na sfinansowanie inwestycji związanych z budową budynków wielorodzinnych na potrzeby budownictwa komunalnego, posadowionych w rejonie ulic Bora-Komorowskiego i Janosika w Bydgos




PL-Bydgoszcz: Usługi udzielania kredytu

2007/S 233-284161

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
 I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Do wiadomości Patrycja Pawłowska, PL-85-011 Bydgoszcz. Tel.  +48 52 348 16 62. E-mail
zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej:
www.adm.com.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
 I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:  
Inne: Spółka prawa handlowego.
Inne: zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)
OPIS
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa nr 36/P/2007.
 II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  
Usługi.
Kategoria usług: nr 06.
Główne miejsce świadczenia usług: Bydgoszcz.
 II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:  
Zamówienia publicznego.
 II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
 II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):  
Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy w kwocie do 50 mln PLN na sfinansowanie inwestycji związanych z budową budynków wielorodzinnych na potrzeby budownictwa komunalnego, posadowionych w rejonie ulic Bora-Komorowskiego i Janosika w Bydgoszczy.
 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
66130000.
 II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  
Nie.
 II.1.8)
Podział na części:  
Nie.
 II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:  
Nie.
 II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
 II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:  
50 000 000 PLN, Waluta: 11 397 310,23 EUR.
 II.2.2)
Opcje:
 II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:  
Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:  
500 000 PLN.
 III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
 III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
 III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:  
Nie.
 III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
 III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) posiadać status "banku" w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29.8.1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.).
 III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (uruchomienie kredytu).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) Wykaże uruchomienie kredytu w wysokości 50 mln PLN w ciągu jednego roku kalendarzowego.
 III.2.3)
Zdolność techniczna:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) Wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na udzieleniu kredytu długoterminowego o wartości min. 30-50 mln PLN;
b) wykaże co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe o specjalności bankowość.
 III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:  
Nie.
 III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
 III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  
Nie.
 III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
 IV.1.1)
Rodzaj procedury:  
Otwarta.
 IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
 IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
 IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:  
Najniższa cena.
 IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:  
Nie.
 IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa 36/P/2007.
 IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  
Numer ogłoszenia w Dz.U.:
2007/S 214-260458 z dnia 7.11.2007.
 IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego  
Dokumenty odpłatne: nie.
 IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
7.1.2008 - 10:00.
 IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
 IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
Polski.
 IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:  
Okres w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert).
 IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:  
Data: 7.1.2008 - 10:05.
Miejsce: Sala im. Karola Szymanowskiego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:  
Nie.
 VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:  
Nie.
 VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:
 VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
 VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:  
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Jana Christiana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail
odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 22 458 78 01.
 VI.4.2)
Składanie odwołań:  
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu.
 VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, PL-85-011 Bydgoszcz. E-mail
zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Tel.  +48 52 348 16 62. URL: www.adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.
 VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:  
22.11.2007.

Powiadom znajomego