W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy w kwocie do 50 mln PLN na sfinansowanie inwestycji związanych z budową budynków wielorodzinnych na potrzeby budownictwa komunalnego, posadowionych w rejonie ulic Bora-Komorowskiego i Janosika w Bydgosz


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

 I.1)

NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Do wiadomości Patrycja Pawłowska, PL-85-011 Bydgoszcz. Tel.  +48 52 348 16 62. E-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.adm.com.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

 I.2)

 

RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:  
Inne: Spółka prawa handlowego.
Inne: zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1)

 

OPIS

 II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa nr 36/P/2007.

 II.1.2)

 

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  
Usługi.
Kategoria usług: nr 06.
Główne miejsce świadczenia usług: Bydgoszcz.

 II.1.3)

 

Ogłoszenie dotyczy:  
Zamówienia publicznego.

 II.1.4)

 

Informacje na temat umowy ramowej:

 II.1.5)

Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):  
Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy w kwocie do 50 mln PLN na sfinansowanie inwestycji związanych z budową budynków wielorodzinnych na potrzeby budownictwa komunalnego, posadowionych w rejonie ulic Bora-Komorowskiego i Janosika w Bydgoszczy.

 II.1.6)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
66130000.

 II.1.7)

 

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  
Nie.

 II.1.8)

 

Podział na części:  
Nie.

 II.1.9)

 

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:  
Nie.

 II.2)

 

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 II.2.1)

 

Całkowita wielkość lub zakres:  
50 000 000 PLN,.

 II.2.2)

 

Opcje:

 II.3)

 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:  
Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1)

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 III.1.1)

 

Wymagane wadia i gwarancje:  
500 000 PLN.

 III.1.2)

 

Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

 III.1.3)

 

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

 III.1.4)

 

Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:  
Nie.

 III.2)

 

WARUNKI UDZIAŁU

 III.2.1)

 

1.                    Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:  
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a.        wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

b.        posiadać status  „banku” w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z póź.zm.).

 

 III.2.2)

 

Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – (uruchomienie kredytu)  w wysokości 50 mln zł w ciągu jednego roku kalendarzowego  w okresie ostatnich trzech lat

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na udzieleniu kredytu co najmniej 5-letniego   o wartości min. 30-50mln. Zł

 III.2.3)

 

Zdolność techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a). wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na udzieleniu kredytu co najmniej 5-letniego   o wartości min. 30-50mln. Zł

b). wykaże co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne i min. 5-letnie doświadczenie pracy w banku

 

 III.2.4)

 

Zamówienia zastrzeżone:  
Nie.

 III.3)

 

SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

 III.3.1)

 

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  
Nie.

 III.3.2)

 

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  
Nie.


SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1)

 

RODZAJ PROCEDURY

 IV.1.1)

 

Rodzaj procedury:  
Otwarta.

 IV.1.2)

 

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

 IV.1.3)

 

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

 IV.2)

 

KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 IV.2.1)

 

Kryteria udzielenia zamówienia:  
oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem  kryteriów określonych poniżej:

Oprocentowanie 95%

Prowizja 5%

 IV.2.2)

 

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:  
Nie.

 IV.3)

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 IV.3.1)

 

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa 36/P/2007.

 IV.3.2)

 

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2007/S 214-260458 z dnia 7.11.2007.

 IV.3.3)

 

Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego  
Dokumenty odpłatne: nie.

 IV.3.4)

 

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
19.02.2008 - 10:00.

 IV.3.5)

 

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

 IV.3.6)

 

Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
Polski.

 IV.3.7)

 

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:  
Okres w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert).

 IV.3.8)

 

Warunki otwarcia ofert:  
Data: 19.02.2008 - 10:05.
Miejsce: Sala im. Karola Szymanowskiego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.


SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 VI.1)

 

JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:  
Nie.

 VI.2)

 

ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:  
Nie.

 VI.3)

 

INFORMACJE DODATKOWE:

 VI.4)

 

PROCEDURY ODWOŁAWCZE

 VI.4.1)

 

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:  
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Jana Christiana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 22 458 78 01.

 VI.4.2)

 

Składanie odwołań:  
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu.

 VI.4.3)

 

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, PL-85-011 Bydgoszcz. E-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Tel.  +48 52 348 16 62. URL: www.adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.

 VI.5)

 

DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA DO DZIENNIKA URZĘDOWEGO UNII EUROPEJSKIEJ:  

Powiadom znajomego