W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

WDROŻENIE Z DOSTAWĄ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ZAPEWNIAJĄCEGO WEWNĘTRZNĄ DZIAŁALNOŚĆ SPÓŁKI ORAZ ZARZĄDZANIE ZASOBAMI

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.

85 – 011 Bydgoszcz ,ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie

tel. (052) 34-81-600, fax. (052) 34-81-607.

 

Dialog konkurencyjny - sprawa nr 38/P/2007

 

www.adm.com.pl

 

 WDROŻENIE Z DOSTAWĄ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO

ZAPEWNIAJĄCEGO WEWNĘTRZNĄ DZIAŁALNOŚĆ SPÓŁKI

ORAZ ZARZĄDZANIE ZASOBAMI

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wdrożeniu wraz z dostawą  zintegrowanego systemu informatycznego (zwanego dalej ZSI).

Wykonawca zobowiązany będzie także do dostawy serwerów, sprzętu komputerowego i licencji
na środowisko serwerowe niezbędne do wdrożenia ZSI tak aby w sposób optymalny zapewnić sprawne funkcjonowanie ZSI.

 

1.            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)             posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)     Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2)           posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:

a)  dysponują zespołem min. 5 osób składającym się z:

- programistów,

- architektów systemu,

- specjalistów w sprawie zarządzania nieruchomościami,

- specjalistów ds. finansowo – księgowych,

- administratorów systemów komputerowych

z min. 12 miesięcznym doświadczeniem w zakresie wdrażania ZSI dotyczącego zarządzania nieruchomościami

         b)  wykażą co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na skutecznym wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. nie dotyczy dostawy sprzętu, licencji, serwerów lecz wdrożenia ZSI, które zapewnia zarządzanie nieruchomościami i obsługuje co najmniej 8 000 lokali. Zamówienie to winno obejmować wdrożenie, które zapewniło użytkownikowi systemu zarządzanie zasobami stanowiącymi różne typy własności tj. wspólnotowe , gminne i  prywatne itp.

3)           znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia,
a w szczególności:

a)    posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową
w wysokości łącznej na co najmniej 300 000 zł

b)    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł 

4)           nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

 

Po dokonaniu weryfikacji złożonych dokumentów i oświadczeń, Zamawiający zaprosi do dialogu maksymalnie 5 (pięciu) Wykonawców spełniających najlepiej oczekiwania Zamawiającego.

Ocena spełnienia oczekiwań Zamawiającego przebiegać będzie według następujących kryteriów:

1.             Na podstawie złożonych wniosków, wraz z wymaganymi dokumentami będzie podlegało sprawdzeniu czy dany wykonawca spełnia wymogi udziału w postępowaniu stawiane w rozdziale I. Nie spełnienie lub nie udokumentowanie spełnienia wymagań udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z dalszej części postępowania. Jeżeli liczba  Wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu jest mniejsza niż 5, to Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców spełniających warunki, o których mowa w rozdziale II. Jeżeli liczba  Wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu jest większa niż 5, to Zamawiający zaprosi do dialogu wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów. Wykonawcę nie zaproszonego do dialogu uznaje się jako wykluczonego z postępowania.

2.             W przypadku kiedy liczba wykonawców spełniających przekroczy liczbę pięć, Zamawiający dokona oceny ich wniosków w następujący sposób:

1)           zamawiający za każdy następny pełny miesiąc doświadczenia tj. ponad minimalny wymóg 12 miesięcy daje wykonawcy 1 punkt.

2)           zamawiający za każde następne nie mniej niż 500 lokali tj. ponad minimalny wymóg 8000 lokali  daje wykonawcy 1 punkt.

3)           Wykonawca, który wykaże, iż wdrożył ZSI u podmiotu będącego spółką prawa handlowego i potwierdzi ten warunek odpowiednim dokumentem otrzyma dodatkowe
2 punkty.

4)           zamawiający za każdą następną wartość nie mniejszą niż  100 000 zł tj. ponad minimalny wymóg 300 000 zł posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową  daje wykonawcy 1 punkt.

5)            zamawiający za każdą następną wartość nie mniejszą niż 100 000 zł tj. ponad minimalny wymóg 200 000 zł ubezpieczenia polisy  daje wykonawcy 1 punkt.

 

INFORMACJE DODATKOWE:

1.             Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl,

2.             Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.             Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.             Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy

5.             Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5

6.             Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7.             Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena oferty – 70%

·         Gwarancja  – 30 %

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481662, (052) 3481657, pokój nr 7 w godz. 700 - 1500 .

 

WNIOSKI należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).

Termin składania wniosków upływa dnia 15.11.2007 r. o godzinie 10:00.

 

Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:

www.adm.com.pl

w zakładce ‘”zamówienia  publiczne” i jest do pobrania w wersji pdf

Powiadom znajomego