Wybór usługodawcy w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji nieruchomości położonych w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony - sprawa nr 26/P/2007
Wybór usługodawcy w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji nieruchomości położonych w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia podzielono na 31 zadań
Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na cztery wybrane zadania.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia - 14-12-2007 rok
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) dysponują osobą posiadającą:
· uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
· lub posiadają osobę pełniącą samodzielną funkcję techniczną obejmującą rzeczoznawstwo budowlane.
- dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego np. inżynierów budownictwa,
- zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:
a) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat,
polegające na wykonaniu inwentaryzacji budynków mieszkalnych (np. referencje).
b) Wykaże co najmniej 1 osobę z uprawnieniami, o których mowa w punkcie 1, ppkt. 1) lit. b), - w przypadku złożenia oferty na maksymalnie 2 zadania lub 2 osoby w przypadku złożenia oferty na 3 lub 4 zadania.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl
· w siedzibie zamawiającego lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481662, (052) 3481657, pokój nr 7 w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).
Termin składania ofert upływa dnia 18.07.2007 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 18.07.2007 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego
– sala im. K. Szymanowskiego.