W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Due Diligence Administracji Domów Miejskich Sp. z o.o. w Bydgoszczy.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie

tel. (052) 34-81-600, fax. (052) 34-81-607.
www.adm.com.pl

 

Przetarg nieograniczony

 

Due Diligence Administracji Domów Miejskich Sp. z o.o.
w Bydgoszczy.

 

Zamawiający nie dopuszcza  składania ofert częściowych

 

Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej

 

Termin wykonania zamówienia    Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z podanym terminem w ofercie – należy podać maksymalny okres przeprowadzenia i zakończenia due diligence w miesiącach.

Warunki udziału w postępowaniu:

1.           O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a w szczególności:

a)      posiadać stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru określający możliwość wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia,

2)           posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:

a)    dysponuje co najmniej czteroma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:

o        co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie prawnicze z aplikacją radcy prawnego,

o        co najmniej trzema osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie sporządzania analiz ekonomicznych, w tym jedna osoba musi posiadać doświadczenie w zakresie szacowania wartości spółki, a druga doświadczenie w zakresie realizacji restrukturyzacji branży zarządzania nieruchomościami;

o        Osoby, o których mowa w ppkt. 2   muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe

b)   wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na wycenie lub opracowaniu modeli finansowych, lub audycie dotyczących firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami o podobnej wielkości zatrudnienia - minimum 250 osób.

3)           znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

a)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł 

4)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

2.            Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.

3.           Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie :

a)      Cena – 70%

b)      Termin wykonania zadania – 20%

c)       Doświadczenie – 10%

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 7:00 – 15:00.

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

(052) 3481662, (052) 3481657, pokój nr 7 w godz. 700 - 1500

(052) 3481609

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).

Termin składania ofert upływa dnia 05.06.2007 r. o godzinie 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 05.06.2007 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego

– sala im. K. Szymanowskiego.

 

Termin związania ofertą – 30 dni

Powiadom znajomego