W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wybór usługodawcy w zakresie utrzymania czystości rejonu nr 7 w Bydgoszczy



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 60 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie

tel. (052) 34-81-600, fax. (052) 34-81-607.

 

www.adm.com.pl

 

ogłoszone w Dzienniku Publikacji Wspólnot Europejskich

pod nr 2007/S 60-073896

 

 

Przetarg nieograniczony

 

 

Wybór usługodawcy w zakresie utrzymania czystości  rejonu nr 7 w Bydgoszczy

 

Wykonanie usług polegających na :

 

a.      utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym
do budynku chodnikiem oraz pielęgnacja przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów w obrębie Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 7

 

b.      utrzymaniu i okresowej konserwacji terenów zielonych stanowiących pozostałe tereny zielone nie włączone do utrzymania powierzchni przydomowych terenów zielonych na nieruchomościach będących
w zarządzie Administracji Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
w Bydgoszczy dla rejonu nr 7

 

c.       CPV – 74700000-6

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 

Nie dopuszcza się ofert częściowych..

 

Termin wykonania zamówienia  – usługa świadczona będzie do 30.11.2008r.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia w/w warunków zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert tylko na podstawie art.26 ust.3.

 

Kwota wadium – 3000,00 zł

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 7:00 – 15:00.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)             posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

a)      Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

2)             posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:

a)      wskaże min. 1 pracownika – kierownika tj. osobę nadzorującą pracowników wykonujących przedmiotową usługę, posiadającego minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i zdolności do przedmiotowego zamówienia  

b)      wskaże min. 19 pracowników – osoby, którym zostanie powierzone wykonywanie przedmiotowej usługi

c)       wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na sprzątaniu budynków lub budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 5 000 m2  - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,

d)      wykaże że dysponuje niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zadania narzędziami i urządzeniami takimi jak:

WYMAGANIA MINIMALNE:

-          mechaniczny sprzęt odśnieżający – 1 szt.

-          transport do wywozu biomasy – 1 szt.

 

3)             znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia,
a w szczególności:

a)      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
na sumę ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł 

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).

Termin składania ofert upływa dnia 16.05.2007r. o godzinie 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 16.05.2007r. o godzinie 10:05w siedzibie zamawiającego

– sala im. K. Szymanowskiego.

 

Termin związania ofertą – 60 dni

Powiadom znajomego