Przeglądy elektryczne.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 60 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie
tel. (052) 34-81-600, fax. (052) 34-81-607.
www.adm.com.pl
Przetarg nieograniczony
Wykonanie
okresowej kontroli pięcioletniej, polegającej na sprawdzeniu stanu
technicznego instalacji elektrycznej, konserwacji niezbędnej
do
wykonania przedmiotu umowy, przydatności do użytkowania oraz badanie
instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności
połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony
od porażeń,
oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w
budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z
o.o. w Bydgoszczy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
· zadanie 1
Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach
ROM 1, ROM 2 , ROM 7
· zadanie 2
Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach
ROM 5
· zadanie 3
Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach
ROM 6
· zadanie 4
Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach
ROM 8 i ROM 9
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej
Termin wykonania zamówienia – Wykonawca rozpocznie zrealizowanie umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy do dnia 15.12.2007 r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a w szczególności:
a. posiadać stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru określający możliwość wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wykaże co najmniej 2 osoby ( dwie różne osoby do każdego z zadań) do wykonywania prac kontrolno – pomiarowych instalacji elektrycznej posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych,
b) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 60 - 80 tys. zł brutto/ rok);
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
- nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej,
- nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.
3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że:
1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunek określony w pkt. 1 ppkt 1) lit a oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie warunków wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ppkt. 1) ÷ 3) Pzp.
4) w przypadku warunków określonych w pkt. 1, ppkt 2), ppkt 3), oraz art. 24 ust. 2 ppkt. 4) Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać je w sumie;
5. Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców:
1) Jeżeli Wykonawca przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców) jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
2) Wskazanie w ofercie podwykonawcy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówienia tj. roli jaka osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementu istotne zamówienia wchodzą do umowy zaś uchybienie im w przyszłości (np. dopuszczenie innej osoby trzeciej) oznaczać będzie niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy.
3) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części prac podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia.
4) Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Postanowienie ppkt. 4) będzie stosowane odpowiednio.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:
· na stronie internetowej www.adm.com.pl
· w siedzibie zamawiającego lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 7:00 – 15:00.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:
(052) 3481662, (052) 3481657, pokój nr 7 w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).
Termin składania ofert upływa dnia 23.03.2007 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 23.03.2007 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego
– sala im. K. Szymanowskiego.
Termin związania ofertą – 30 dni