W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Przeglądy elektryczne.



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości powyżej 60 000 EURO

 

Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz

ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie

tel. (052) 34-81-600, fax. (052) 34-81-607.
www.adm.com.pl

 

Przetarg nieograniczony

 

Wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji elektrycznej, konserwacji niezbędnej
do wykonania przedmiotu umowy, przydatności do użytkowania oraz badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony
od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

 

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:

·         zadanie 1

Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach

ROM 1, ROM 2 , ROM 7

·         zadanie 2

Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach

ROM 5

·         zadanie 3

Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach

ROM 6

·         zadanie 4

Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach

ROM 8 i ROM 9

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej

 

Termin wykonania zamówienia    Wykonawca rozpocznie zrealizowanie umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy do dnia 15.12.2007 r.

1.           O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a w szczególności:

a.     posiadać stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru określający możliwość wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia,

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:

a)    wykaże co najmniej 2 osoby ( dwie różne osoby do każdego z zadań) do wykonywania prac kontrolno – pomiarowych instalacji elektrycznej posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych,

b)    wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 60 - 80 tys. zł brutto/ rok);

3)             znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew­niającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

-  nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej,

- nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej

4)             nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

2.           Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.

3.           Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4.           Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że:

1)          Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

2)          Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3)          w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunek określony w pkt. 1 ppkt 1) lit a  oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie warunków wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ppkt. 1) ÷ 3) Pzp.

4)          w przypadku warunków określonych w pkt. 1, ppkt 2), ppkt 3), oraz art. 24 ust. 2 ppkt. 4) Pzp  wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać je w sumie;

5.           Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców:

1)          Jeżeli Wykonawca przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców) jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

2)          Wskazanie w ofercie podwykonawcy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówienia tj. roli jaka osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementu istotne zamówienia wchodzą do umowy zaś uchybienie im w przyszłości (np. dopuszczenie innej osoby trzeciej) oznaczać będzie niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy.

3)          Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części prac podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia.

4)          Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Postanowienie ppkt. 4) będzie stosowane odpowiednio.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dostępna:

·           na stronie internetowej www.adm.com.pl

·           w siedzibie zamawiającego  lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 7:00 – 15:00.

 

Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerami telefonów:

 (052) 3481662, (052) 3481657, pokój nr 7 w godz. 700 - 1500 .

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).

Termin składania ofert upływa dnia 23.03.2007 r. o godzinie 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 23.03.2007 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego

– sala im. K. Szymanowskiego.

 

Termin związania ofertą – 30 dni

Powiadom znajomego