Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i budynków gospodarczych przy ul. Dolina 24 w Bydgoszczy.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony
Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i budynków gospodarczych przy ul. Dolina 24 w Bydgoszczy.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej
Termin wykonania zamówienia – 40 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia robót
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) dysponują kierownikiem budowy posiadającym:
· uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej ,
· dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa,
· zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wskaże kierownika budowy, który posiada uprawnienia opisane w punkcie 1b
b) wskaże min. 4 pracowników;
c) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (robota budowlana o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto);
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2Pzp.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 9:00 – 12:00. Wszelkie informacje n.t. przetargu można uzyskać pod numerami telefonów ( 052 ) 3481657, ( 052 ) 3481662 , lok. 7 (oficyna ), w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).
Termin składania ofert upływa dnia 16.01.2007 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 16.01.2007 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego
– sala im. K. Szymanowskiego.
Termin związania ofertą – 30 dni