W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wywóz śmieci nietypowych w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Bydgoszczy oraz osób fizycznych, które znajdują się w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.



PL-Bydgoszcz: Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego

2006/S 215-230798

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
 I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Do wiadomości Arleta Krywiel, PL-85-011 Bydgoszcz. Tel.  +48 52 348 16 62. E-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.adm.com.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
 I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:  
Inne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)
OPIS
 II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:  

Wywóz śmieci nietypowych w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Bydgoszczy oraz osób fizycznych, które znajdują się w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. (unieważniona część zamówienia nr 77/P/2006).

 II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  
Usługi.
Kategoria usług: nr 90.
Główne miejsce świadczenia usług: Nieruchomości będące w zarządzie ADM Sp. z o.o.
 II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
 II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
 II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):  
Wykonanie usługi polegającej na:
1) wywozie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w pojemnikach i kontenerach - kod: 20 03 01,
2) selektywnej zbiórce odpadów w specjalnych pojemnikach:
- odpadów opakowaniowych z papieru i tektury - kod: 15 01 01,
- odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych - kod: 15 01 02,
- odpadów opakowaniowych ze szkła - kod: 15 01 07,
- odpadów opakowaniowych z metali - kod: 15 01 04,
3) wywóz nieodpłatny gromadzonych selektywnie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 oraz baterii o kodach: 20 01 33*, 20 01 34,
4) wywóz zwłok zwierząt (koty, psy, ptaki),
5) wywozie śmieci nietypowych w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, osób fizycznych, które są zarządzane przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
90000000, 90315300, 90121310.
 II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  
Nie.
 II.1.8)
Podział na części:  
Nie.
 II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:  
Nie.
 II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
 II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:  
5 993 565,00 PLN.
 II.2.2)
Opcje:
 II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:  
Rozpoczęcie: 1.2.2006. Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:  
10 000 PLN.
 III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:  
Wynagrodzenie płatne przelewem w terminie 30 dni do daty dostarczenia faktury.
 III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
 III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
 III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
 III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wykaże co najmniej 4 pracowników fizycznych oraz minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi;
b) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 80-120 tys. PLN brutto/rok);
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej i deliktowej na kwotę 250 000 PLN;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt 1.
Status prawny - wymagane dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych z obszaru Miasta Bydgoszcz wydane przez Prezydenta Bydgoszczy,
7) Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wymienionych w „Wykazie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne przewidzianych do zbierania i transportu” z obszaru Miasta Bydgoszcz wydane przez Prezydenta Bydgoszczy,
8) Udokumentowana gotowość przyjęcia odpadów zmieszanych lub nietypowych przez Kompleks Utylizacji Odpadów przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy zgodnie z Zarządzeniem Nr 357/06 Prezydenta Miasta Bydgoszczy,
9) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
 III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę 250 000 PLN..
 III.2.3)
Zdolność techniczna:
 III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:
 III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
 III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  
Nie.
 III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
 IV.1.1)
Rodzaj procedury:  
Otwarta.
 IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
 IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
 IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:  
Najniższa cena.
 IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
 IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa 128/P/2006.
 IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  
Wstępne ogłoszenie informacyjne
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2006/S 140-150664 z dnia 26.7.2006.
Inne wcześniejsze publikacje
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2006/S 151-163333 z dnia 10.8.2006.
 IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego  
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 21.12.2006.
 IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
21.12.2006 - 10:00.
 IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
 IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
 IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:  
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
 IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:  
21.12.2006 - 10:05.
Miejsce: Siedziba zamawiającego - sala im. K. Szymanowskiego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
 VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:  
Nie.
 VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:  
Jest to umowa ramowa: Nie.
Publikacja niniejszego ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
Załącznik B - informacje o częściach zamówienia:
Część Nr 1:
Krótki opis: Wykonanie usługi polegającej na wywozie śmieci nietypowych w nieruchomościach stanowiących własność.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
74.70.00.00-6
74.73.10.00-2
77.30.00.00-3
77.31.41.00-3
Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: 145 845 PLN. Waluta: 33245.
Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia/lub czasu trwania zamówienia: Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
 VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
 VI.4.2)
Składanie odwołań:
 VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
 VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:  
9.11.2006.

Powiadom znajomego