Kompleksowe wykonanie remontu pięciu pomieszczeń tymczasowych w budynku przy ul. Nadrzecznej 2 w Bydgoszczy. Budynek stanowi własność Gminy Bydgoszcz .
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz ,
ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie , tel. (052) 34-81-600,
fax. (052) 34-81-607.
Przetarg nieograniczony
Kompleksowe wykonanie remontu pięciu pomieszczeń tymczasowych w budynku przy ul. Nadrzecznej 2 w Bydgoszczy. Budynek stanowi własność Gminy Bydgoszcz.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej
Termin wykonania zamówienia – 31.10.2006 r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) dysponują kierownikami robót posiadającymi:
· uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych
· dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa,
· zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca:
a) wskaże kierownika budowy, który posiada uprawnienia opisane w punkcie 1b
b) wskaże min. 5 pracowników posiadających kwalifikacje: murarz, tynkarz, malarz,
elektryk, zdun;
c) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (robota budowlana o wartości co najmniej 50 - 70 tys. zł brutto);
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a w szczególności:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia:
· nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej,
· nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2Pzp.
2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły „spełnia - nie spełnia” tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1.
3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że:
1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunek określony w pkt. 1 ppkt 1) lit. a) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie warunków wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ppkt. 1) ÷ 3) Pzp.
4) w przypadku warunków określonych w pkt. 1 ppkt 1) lit. b), ppkt 2), ppkt 3), oraz art. 24 ust. 2 ppkt. 4) Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać je w sumie;
5. Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców:
1) Jeżeli Wykonawca przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców) jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
2) Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie podwykonawcom części zakresu robót - Remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach .
3) Wskazanie w ofercie podwykonawcy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówienia tj. roli jaka osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementy istotne zamówienia wchodzą do umowy zaś uchybienie im w przyszłości (np. dopuszczenie innej osoby trzeciej) oznaczać będzie niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy.
4) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części robót podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia.
5) Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Postanowienie ppkt. 4) będzie stosowane odpowiednio.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie : cena ( koszt ) – 100 %.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego lok.: 7 ( budynek główny ) w godzinach 7:00 – 15:00. Wszelkie informacje n.t. przetargu można uzyskać pod numerami telefonów ( 052 ) 3481657, ( 052 ) 3481662 , lok. 7 (oficyna ), w godz. 700 - 1500 .
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 15 ( kancelaria ).
Termin składania ofert upływa dnia 28.09.2006 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 28.09.2006 r. o godzinie 10:05 w siedzibie zamawiającego
– sala im. K. Szymanowskiego.
Termin związania ofertą – 30 dni