W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wykonanie usług polegających na:utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem oraz pielęgnacja przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów w obrębie Rejonów Obsługi Mieszkańcó



PL-Bydgoszcz: Usługi sprzątania

2006/S 164-176769

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
 I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Do wiadomości Arleta Krywiel, PL-85-011 Bydgoszcz. Tel.  +48 52 348 16 62. E-mail
zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej:
www.adm.com.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
 I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:  
Inne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)
OPIS
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:  
Świadczenie usług sprzątania nieruchomości bodących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Spółka z o.o. w Bydgoszczy.
 II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  
Usługi.
Kategoria usług: nr 74.
Główne miejsce świadczenia usług: Nieruchomości będące w zarządzie ADM Sp. z o.o.
 II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
 II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
 II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):  
Wykonanie usług polegających na:
1. utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem oraz pielęgnacja przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów w obrębie Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 1 do 10;
2. utrzymaniu i okresowej konserwacji terenów zielonych stanowiących pozostałe tereny zielone nie włączone do utrzymania powierzchni przydomowych terenów zielonych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. w Bydgoszczy.
 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100, 77342000, 90210000.
 II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  
Nie.
 II.1.8)
Podział na części:  
Tak
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
 II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:  
Nie.
 II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
 II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:  
2 803 984 PLN.
 II.2.2)
Opcje:
 II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zmówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 1.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 145 845 (Waluta: 33 245) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stałe utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 166 666 (Waluta: 42 680) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stałe utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 228 534 (Waluta: 52 093) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stałe utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 397 489 (Waluta: 90 606) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 5.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 173 621 (Waluta: 39 576) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 6.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 301 865 (Waluta: 68 809) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 7.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 306 734 (Waluta: 69 919) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 8.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 266 554 (Waluta: 60 760) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 9.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 171 437 (Waluta: 39 078) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 10.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 243 442 (Waluta: 55 492) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości budynków, podwórzy wraz z przyległym do budynku chodnikiem, pielęgnacji przydomowych terenów zielonych ujętych w powierzchniach podwórzy i placów oraz stale utrzymanie terenów zielonych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 10 na osiedlu Łęgnowo.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77300000, 77314100.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 61 270 (Waluta: 13 966) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na okresowym utrzymaniu terenów zielonych poprzez koszenie trawników, ciecie żywopłotów oraz zagospodarowanie ściętej biomasy w obrębie działania ROM-1, ROM-3, ROM-4, ROM-6.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77314100, 77342000.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 60 282 (Waluta: 13 741) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na okresowym utrzymaniu terenów zielonych poprzez koszenie trawników, ciecie żywopłotów oraz zagospodarowanie ściętej biomasy w obrębie działania ROM-5, ROM-8.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77314100, 77342000.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 75 908 (Waluta: 17 303) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14
 1)
KRÓTKI OPIS:  
Wykonanie usług polegających na okresowym utrzymaniu terenów zielonych poprzez koszenie trawników, ciecie żywopłotów oraz zagospodarowanie ściętej biomasy w obrębie działania ROM-9, ROM-10.
 2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):  
74700000, 74731000, 77314100, 77342000.
 3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:  
Szacunkowy koszt bez VAT: 204 336 (Waluta: 46 578) PLN.
 4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:  
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia).
 5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:  
29 300 PLN.
 III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:  
Wynagrodzenie płatne przelewem w terminie 21 dni do daty dostarczenia faktury.
 III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
 III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
 III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
 III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
b) nie podlegają wykluczeniu z posterowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2Pzp.
2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
3) Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.
4) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Status prawny - wymagane dokumenty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wysławionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania stałych odpadów komunalnych z obszaru Miasta Bydgoszcz wydane przez Prezydenta Bydgoszczy wraz z promesą dotyczącą uzgodnionego odbioru odpadów z terenu Bydgoszczy,
Decyzja na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów ulegających biodegradacji (biomasa) wraz z promesą dotyczącą uzgodnionego odbioru odpadów lub umowa z podmiotem gospodarczym posiadającym zezwolenie na świadczenie podobnych usług dysponującym ww. dokumentami.
 III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500 000 PLN.
 III.2.3)
Zdolność techniczna:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wg tabeli:
Opis (rodzaj, typ, marka); Rok produkcji; Własny lub dzierżawiony.
Wymagania minimalne:
- kosiarki samojezdne - 2 szt.,
- kosiarki pchane - 3 szt.,
- kosy spalinowe - 3 szt.,
- mechaniczne nożyce do pielęgnacji żywopłotów - 3 szt.,
- dmuchawo-odkurzacz spalinowy - 1 szt.,
- mechaniczny sprzęt odśnieżający - 1 szt.,
- transport do wywozu biomasy - 1 szt.
 III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:
 III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
 III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  
Nie.
 III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
 IV.1.1)
Rodzaj procedury:  
Otwarta.
 IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
 IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
 IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:  
Najniższa cena.
 IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
 IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa 97/P/2006.
 IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
 IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego  
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 4.10.2006.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 40,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: kasa ADM.
 IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
9.10.2006 - 10:00.
 IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
 IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
 IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:  
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
 IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:  
9.10.2006 - 10:00.
Miejsce: Siedziba zamawiającego - sala im. K. Szymanowskiego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
 VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:  
Nie.
 VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:  
Jest to umowa ramowa: Nie.
Publikacja niniejszego ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
 VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
 VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
 VI.4.2)
Składanie odwołań:
 VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
 VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:  
18.8.2006.

Powiadom znajomego